قدس آنلاین: فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های گسترده‌تری را همانند گذشته با شهرداری مشهد انجام دهیم.

سپاه امام رضا(ع) با شهرداری مشهد همکاری گسترده خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوب‌علی نظری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی، که در سالن اجتماعات مجمتع آیه‌ها برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: با اتفاق نظر به دنبال اجرای وظایف انقلابی خود هستیم.

وی با قدردانی از تمامی حاضرین در مراسم، گفت: از تمامی فرماندهان بالادستی به‌ویژه سرلشکر جعفری که به بنده اعتماد کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با قدردانی از تمامی تلاش‌های سردار احمدی افزود: زمانی که به تشکیلات سپاه امام رضا(ع) نگاه می‌کنم به عمق زحمات این بردار ارزشی پی می‌برم و امیدوارم تا راه ایشان را ادامه بدهم.

نظری با تشکر از سید صولت مرتضوی تاکید کرد: امید است تا بتوانیم فعالیت‌های گسترده‌تری را همانند گذشته با شهرداری مشهد انجام دهیم.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) هم در این مراسم اظهار داشت: اگر به بچه حزب اللهی‌ها میدان داده شود قطعا بسیاری از مسائل لاینحل در بحث‌های سازندگی برطرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدیران در سپاه پاسداران یک عنصر هماهنگ کننده هستند، گفت: باید بگذاریم بچه حزب اللهی‌ها از فرصت‌های موجود نهایت استفاده را ببرند و اگر این اتفاق بیفتد قطعا انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهدافش با نگرانی و دلهره مواجه نمی‌شود‌.

فرمانده سپاه قم افزود: در سه سال گذشته با همکاری همین اهالی بسیج توانستیم به اندازه آنچه که از ابتدای انقلاب اسلامی در این شهر زمین ورزشی ساخته را بسازیم و به بهره‌برداری برسانیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته 210 سالن ورزشی با مساحتی نزدیک به 90 هزار مترمربع توسط سپاه در استان خراسان رضوی افتتاح شده است. همچنین در 10 ماه گذشته 49 سالن ورزشی با مساحت 20 هزار مترمربع در مشهد مقدس ساخته و بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: اگر به جوانان بسیجی میدان داده شود قطعا این سخن رهبری که ما نباید چشممان به دست 1+5 باشد محقق می‌شود.

احمدی عنوان کرد: هر کاری که در این سال‌ها به انجام رسیده است، وظیفه‌ای بوده که بر گردن داشته ایم و در ارتباط با آنچه به انجام نرسیده است از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی با اشاره به موضوع حاشیه شهر و دغدغه‌های رهبری در این باره گفت: در این مدت که رهبری نسبت به وضعیت فرهنگی و معیشتی مردم در حاشیه شهر واکنش نشان دادند سپاه با تمام توان و قدرت به این موضوع وارد شد و تا کنون ستاد سازمان بسیج بیش از 50 میلیارد تومان منابع مستقیم مالی سپاه را در شهر مشهد به کار تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه قم تاکید کرد: از هفته نخستی که در این شهر مشغول به کار شدم دغدغه اصلی ما حاشیه شهر بوده و در یک زمان ویژه وقتی می‌دیدم اکثر افراد به این موضوع علاقه‌ای ندارند دریافتم که ورود به بخش حاشیه شهر روزی و برکت بوده که از سوی خداوند نصیب ما شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: آخرین تصمیمی که در راستای پیشبرد اهداف رهبری در حاشیه شهر گرفتیم فروش یکی از باارزش ترین زمین‌های سپاه در کوهسنگی به مبلغ حدود 40 میلیارد تومان بود‌.

وی خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم دانست و افزود: کسانی که در زیر این بیرق مقدس به کار مشغول هستند مسئولیتشان مضاعف است.

احمدی تصریح کرد: هم اکنون که از سپاه امام رضا (ع) جدا می‌شوم خیالم راحت است که این مسئولیت به برادر خوش فکر و خوش سابقه‌ام سردار نظری سپرده می‌شود.

فرمانده سپاه قم با یادآوری دیدار با رهبری، خاطرنشان کرد: در آن دیدار گزارشی از فعالیت‌های خود به رهبری اعلام کردیم که ایشان فرمودند" تمام این کارها خوب است اما به من بگویید در رابطه با ماموریتی که به شما در رابطه با حاشیه شهر داده ام چه کار کرده اید".

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.