قدس آنلاین- تبریز: : فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۱۳ سارقان حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

 پایان کار ۱۳ سارق حرفه‌ای در شهرستان میانه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هاشم شفعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان، با انجام تحقیقات گسترده پلیسی توانستند سارقان منزل، اماکن خصوصی، اتومبیل و موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده این سارقان حرفه ای، به تعداد 7 فقره سرقت منزل، یک مورد سرقت دوچرخه، یک فقره سرقت داخل خودرو، یک دستگاه سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اعتراف نمودند و در این رابطه 13 سارق دستگیر و جهت تکمیل پرونده به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان از عموم مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را به شماره 110 گزارش کنند و پیشنهادات و شکایات خود را با شماره 197 پلیس در میان بگذارند.

* اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با توقیف 8 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت، 10 نفر معتاد تابلو و 2 نفر فروشنده مواد به همراه مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان میانه خبر داد.

شعفی گفت: برای احقاق حقوق شهروندان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مقاطع مختلف در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ایست و بازرسی مقطعی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محلات جرم خیز میانه و بازدید از صنوف و مراکز خرید به اجرا درآمد و 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و 10 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: تعداد 8 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت بدلیل آلودگی صوتی، نقص مدارک و 10 نفر معتاد تابلو و 2 نفر فروشنده مواد مخدر از نوع هروئین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میانه از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه افراد هنجار شکن و متخلف، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.