قدس آنلاین - معاون پشتیبانی توسعه مدیریت اداره کل نوسازی خراسان رضوی گفت: ۳۹ پروژه بنیاد برکت در ۲۴ شهریور به بهره برداری می رسد

    بهره برداری از ۳۹ پروژه بنیاد برکت برای مهر ماه سال جاری

 

به گزارش قدس آنلاین محمد رضا خدادادی، معاون پشتیبانی توسعه مدیریت اداره کل نوسازی خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای پروژه مهر، اولین اقدام ما اینست که پروژه های بالای 75

درصد را با سرعت کامل کنیم و اول مهر تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

وی افزود: بحث هوشمندسازی مدارس هم امسال به قوت خود باقیست و در هر مدرسه ابتدایی حداقل  یک کلاس درس باید کاملا هوشمند شود و در مدارس روستایی و عشایری اگر از سه کلاس بالاتر باشند،هوشمند می شوند.

خدادادی با بیان اینکه، استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی مدارس امسال با حداقل  70 میلیارد تومان اعتبارانجام می شود، گفت: درمدارس هیچ بخاری نفتی استاندارد  و غیر استاندارد نداریم.

وی افزود: تا سال 95 همه مدارس با استحکام نسبی، مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد می شود که اکنون این تجهیزسازی در مرحله مناقصه قراردارد.

معاون پشتیبانی توسعه اداره نوسازی گفت: سامانه سرمایشی 50 مدرسه را تا  تابستان 94 و 70 مدرسه را  برای پاییز 94 کامل می کنیم.

وی گفت: ازاول سال 640 پروژه نیمه تمام داشتیم که از این تعداد 278 پروژه مشارکتی دولتی و362 پروژه هم مردمی بوده است.

خدادادی افزود: از تعداد پروژه های مذکور تا اول مهر 149 پروژه با 805 کلاس درس با متراژ 106 هزار و 336 متر مربع با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان تا مهرماه سال جاری، تحویل آموزش و پرورش می شود.

وی گفت: از اول سال تاکنون 79 پروژه با 450 کلاس درس با متراژ 59هزارو284 مترمربع را داشتیم.

خدادادی گفت: در ستاد پروژه مهر امسال 133 مدرسه با 558 کلاس درس و 42 هزارو294 مترمربع زیربنا بوده که به سیستم حرارت مرکزی و استانداردسازی گرمایشی مجهز و در اول مهرماه تحویل آموزش و پرورش می شوند.

معاون پشتیبانی درباره تجهیزمدارس عشایری  نیز گفت: 15 کانکس پیش ساخته سیار آموزشی امسال نیز به مدارس عشایری سیارنیزافزوده می شود.

خدادادی گفت: برای تجهیز مدارس و پروژه های جدید هم برنامه هایی دردستورکار داریم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.