معاون اداره‌کل پایانه‌های خراسان رضوی گفت: احداث قرارگاه جدید پلیس راه استان خراسان رضوی امروز در جنب قرارگاه فعلی واقع در ابتدای جاده مشهد-فریمان آغاز شد.

قرارگاه جدید پلیس‌راه خراسان‌رضوی احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از تسنیم، محمود آنت اظهار داشت: زمین این قرارگاه 8000 متر مربع است که با اعتبار 42 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی افزود: احداث این قراگاه توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با اعتبار 16 میلیارد ریال طی مدت 12 ماه انجام و مراحل مناقصات و پیمانکار مربوط به آن نیز مشخص شده است.

آنت گفت: زیربنای ساختمان اصلی قرارگاه جدید پلیس راه استان خراسان رضوی 855 متر مربع در سه طبقه اسکلت فلزی و ساختمان جانبی با امکانات در 240 متر مربع در دوطبقه اسکلت فلزی است.

معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 هزار دستگاه حمل و نقل عمومی بار و  179 دستگاه مینی بوس بین شهری و  340 دستگاه سواری بین شهری با عمر پنج سال، حمل و نقل بین شهری استان را برعهده دارد.

آنت تصریح کرد: همچنین روزانه به طور متوسط 49 هزار نفر مسافر و 65 هزار تن بار از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جا به جا می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.