۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
کد خبر: 309729

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید براینکه پرونده پدیده شاندیز و مؤسسه میزان بسته شد، گفت: در آخرین جلسه نمایندگان با وزرای اقتصاد و دادگستری، این موضوع تعیین تکلیف شد.

پرونده «پدیده» و «میزان» بسته شد

موسی‌الرضا ثروتی ،‌به خانه ملت گفت:‌ آخرین تصمیمات در مورد پرونده پدیده شاندیز حاکی از آن است که این پرونده به جریان عادی تبدیل شده به طوری که مجوز بخشی از ساختمان‌ها برای فروش صادر و شرکت پدیده می‌تواند تحت نظر بورس به فعالیت خود ادامه دهد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده مؤسسه میزان، تصریح کرد:‌نخستین راهکار وجود سرمایه‌گذارانی است که بر اساس آن بانک مرکزی آمادگی آن را دارد تا مجوز یک مؤسسه اعتباری یا بانک را به آنها داده تا سرمایه‌گذاران بتوانند سهام میزان را خریده و بدهی‌های میزان را پرداخت کند. ثروتی تأکید کرد: دومین راهکار فروش اموال میزان و سومین راه‌حل نیز فروش اموال بدهکاران به میزان است که از طریق آن این اموال به سپرده‌گذاران واگذار شود که ارایه خط اعتباری از سوی بانک مرکزی نیز به عنوان آخرین راهکار مورد نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    1 0
    زودتر تعلیف این بدبخت ها که تو پدیده سرمایه گذاری کردن مشخص کنید
  • محسن IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ضمن نشکرازمدیرسایت وسلام به تمام سهامداران جزء پدیده سرخط اکثرخبرگزاریهاخبرمختومه شدن پرونده پدیده ومیزان رااز قول مجمع نمایندگان محترم استان خراسان رضوی بچاپ رساندند درحالی که این دوپرونده بیش از یک میلیون نفرطلبکاربلاتکلیف درپی دارد این اتفاق درتاریخ ایران ثبت خواهد شد وازحقوقدانهای صاحبنظرخواهش داریم نسبت به آن اعلام نظر فرمایند نمایندگان محترم شماچه تضمینی رابرای احقاق حقوق مردم که اکثرا زندگی خود رادرگروشرکتهای یادشده قرار دارد اخذ کردید.؟