قدس آنلاین لرستان-نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر نسبت به مساعدت ویژه در تکمیل زیرساختهای مسکن مهر لرستان قول مساعد داد و گفت: تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز به صورت ویژه پیگیری می شود.

قول مساعد نسبت به مساعدت ویژه در تکمیل زیرساختهای مسکن مهر لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،محمدرضا امیرکمالی در جلسه شورای مسکن لرستان افزود: وزارت نیرو آمادگی دارد با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی تا پایان امسال انشعاب آب و فاضلاب و برق 130هزار واحد مسکن مهر را نصب کند.

وی اظهار داشت: در لرستان نیز از مجموع بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر دولتی تاکنون انشعاب آب و فاضلاب و برق بیش از هشت هزار واحد نصب شده است.

امیرکمالی در ادامه افزود: نصب انشعاب و آب و فاضلاب و برق بیش از 9 هزار واحد دیگر نیز به دلیل کمبود منابع مالی راکد مانده که وزارت نیرو آمادگی دارد از محل منابع عمومی و منابع داخلی شرکتها این مهم را تامین اعتبار نماید.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری های مدیریت ارشد اجرایی استان تصمیم گیری در خصوص کمک به نصب انشعاب واحدهای مسکن مهر استان به صورت ویژه پیگیری می شود.

نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر با اشاره به اینکه450 هزار واحد مسکن مهر کشور فاقد انشعاب آب و فاضلاب و برق هستند،گفت:از مجموع یک میلیون و 200 هزار واحدمسکن مهر، این تعداد واحد بدون انشعابات آب و برق است که تا پایان امسال مشکل 130 هزار واحد برطرف می شود.

وی تصریح کرد: امسال برای انشعابات آب و برق مسکن مهر دو هزار میلیارد ریال ردیف اعتباری برای وزارت نیرو لحاظ شده بود که به دلیل مشکلات مالی این رقم به 600 میلیارد ریال کاهش یافت.

وی عنوان کرد: مابقی دو هزار میلیارد ریال اعتبار در صورتی که منابع مالی وزارت محقق شود تخصیص می یابد.

وی یاد آور شد: سال گذشته نیز در شرایط مالی نامساعد سه هزار و 100 میلیارد ریال توسط وزارت نیروپرداخت شده و 170 هزار واحد با تکمیل زیرساخت آب و فاضلاب و برق به متقاضیان تحویل شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس فهرست بهای سال 93، 56 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تکمیل زیرساختهای آب و فاضلاب و برق واحدهای مسکن مهر کشور برآورد شده که سهم لرستان از این میزان 700 میلیارد ریال بود.

امیرکمالی ادامه داد: پارسال پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب واحدهای مسکن مهر مصوب شد که تلاش شد این اعتبار در همه استانها توزیع شود.

گفتنی است از مجموع بیش از 45 هزار واحد سهمیه مسکن مهر لرستان تاکنون 26 هزار واحد تحویل شده و برای تکمیل انشعابات آب و فاضلاب و برق واحدهای باقیمانده 78 میلیارد تومان نیاز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.