قدس آنلاین: رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان اعلام كرد: در پي اجراي طرح بازديد و نظارت بر واحد‌هاي صنفي كه توسط ماموران اداره اماكن پليس امنيت عمومي استان اصفهان انجام شد ۱۲۴ واحد صنفي متخلف پلمب شدند.

پلمب ۱۲۴ واحد صنفي متخلف در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  اكبر عاصمي گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس به مدت 15 روز اجرا شد.
وي اظهار كرد: در اين طرح از 17 هزار و 302 واحد صنفي بازديد به‌عمل آمد كه در نتيجه تعداد 124 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه شناسايي و پلمب شدند.
رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان همچنين از صدور اخطاريه پلمب براي 392 واحد صنفي ديگر خبر داد و افزود: واحدهاي مذكور در صورت عدم رفع معايب و نواقص خود در مهلت مقرر با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.
سرهنگ عاصمي با اعلام تداوم و تشديد اين‌گونه برنامه‌ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.