۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 310050

زن جوان زمانیکه دید شوهرش موبایل او را چک می کند، تصمیم به طلاق گرفت.

زن: شوهرم موبایلم را چک می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم هر شب موبایل مرا چک می کند و تمام پیام ها و شماره هایم را می خواند. هر شب مرا به خاطر پیام ها و تماس هایم بازخواست می کند و می گوید چرا به فلانی پیام دادم و یا فلانی چرا به من زنگ زده است.

وی افزود: از دست او مجبورم هر روز پیام ها و شماره هایم را پاک کنم ولی او باز هم به کارش ادامه می دهد. انگار به من شک دارد. هرچه اعتراض می کنم، داد و بیداد به راه می اندازم، قهر می کنم، با مهربانی با او صحبت می کنم، فایده ای ندارد. من هر شب باید محاکمه شوم و شوهرم تمام برنامه ها و پیام های گوشی مرا چک کند و مرا بازخواست کند.

این زن گفت: آخرین بار سر همین موضوع به شدت با هم دعوا کردیم. تا جاییکه من از خانه قهر کردم و به خانه پدرم رفتم. دیگر طاقتم تمام شده و نمی خواهم در کنار این مرد شکاک زندگی کنم. برای همین درخواست جدایی دارم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    27 6
    شوهرت حق قانونی و شرعی برای این کار را دارد.اگر ناراحت هستی ازدواج نمی کردی.
  • فلاحی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    30 4
    بگذارچک کند تاازشک دربیایداگرریگی به کشفت نیست که ان شاءالله که نیست بگذارموبایلت رابررسی کندواین تنهاراه برطرف شدن شک همسراست. من همیشه اجازه دارم موبایل خانم راببینم واوهم اجازه داردهمین کارراباموبایلم بکندکسی راکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است درضمن به قاضی پرونده توصیه می کنم دستوربدهدیک پرینت ازتماسهای یک ساله خانم شاکی دراختیارشوهرقرارداده شود/متشکرم.
  • سینا IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    عجب خبر مهمی...
  • عسگر کرمانشاهی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    1 3
    بدانید صد در صد این خانم چیزی را از شوهر بدبختش پنهان میکند . اگر پاک و سالم باشد تازه از این کار شوهرش حمایت میکند که زودتر شوهرش را از شک در اورد . بعد هم شوهر حق دارد که به زنش بگوید که چرا ثیام برای ... فرستادی و چرا پیام میفرستد باید زن جوابگو باشد . ارتباط چه پیامی و چه ... با نامحرم فرقی ندارد . اقای قاضی لطف کند دستور گرفتن پرینت تماس و پیامها و متن پیامها را بگیرد و به شوهرش بدهد تا مشخص شود با چه عجوبه ای میخواهد زندگی کند و زنی که به این خاطر اسم طلاق را به زبان بیارد باید با گیس هایش در خانه دو شبانه روز دارش بزند
  • رضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    3 1
    خواهرم اگر مرد زندگیت را دوست نداری مثل یک شیرزن روبرویش بایست و بگو دوستت ندارم.هرگز به مردت دروغ نگو با او صادق باش یک مرد زمانی می میرد که بفهمد همسرش به او خیانت کرده است لطفا زیر سقفی که شوهرتان برایتان ساخته به او خیانت نکنید.حتی اگر مرد زندگیتان به شما خیانت کرده است شما پاک و زلال بمانید و از شرف خودتان انتقام نگیرید.اگر احساس می کنید شوهرتان دوستتان ندارد اشتباه می کنید. با این تفکراشتباه به دامن مردان هرزه پناه نبرید. لطفا فریب ما مردان را نخورید اگر می گوییم دوستت داریم مطمئن باشید که دروغ می گوییم ما تنها برای غارت ناموس شما این جمله را می گوییم.
  • محسن IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    1 1
    شوهر شما حق دارد و اگه شما برنامه ای نداری بزار این کار انجام بشه تا کم کم شک شوهر شما برطرف بشه . البته با این اوضاع کثیف فضای مجازی فعلی شوهر شما حق داره و خیلی از این بابت نگرانی وارد زندگی مشترک نمی شدی .
  • ترانه IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    3 1
    موبایل وسیله شخصی است حتی برای همسر که نباید بی اجازه دست برند بنظرم این رفتار غیر طبیعی و مریض گونه است و باید درمان شود من و همسرم هیچوقت گوشی یکدیگر را چک نمیکنیم یا پیامی را باز نمیکنیم مگر با اجازه ایندخانم حق دارد طلاق بگیرد
  • غضنفر IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    1 3
    خوب کاری میکند امار روابط مشروع زنان شوهر دار زیاد شده دیگه به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد
  • یاسمین IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    5 0
    این یه جور توهینه به خانم . آقا اگه شک داشتند ازدواج نمیکرد . این آقا بیماره
  • مهران IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    خانم محترم اگه پیامی که میدی به مرد نامحرم میدی یا تماس میگیری خصوصا مردی که شوهرت به او اعتماد ندارد اشتباه میکنی در واقع تو به هر وسیله ای می خوای شوهرت نسبت به ارتباطات نامشروعت بی خیال بشه به نظرم تو داری خیانت میکنی و میترسی که مچتو بگیره به همین دلیل پیشنهاد میکنم طلاق بگیر.