قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : بازسازی و توسعه عتبات عالیات ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است و همه ما باید در این امر مقدس تلاش کنیم .

اهمیت بازسازی عتبات عالیات امری ضروری و واجب است 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار احمد برادران در حاشیه بازدید از دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزواردر گفت و گو با خبرنگار ما افزود : مردم مومن و ولایی کشورمان توجه و علاقه فراوانی به بازسازی و توسعه عتبات عالیات دارند چرا که اهمیت به بازسازی عتبات عالیات بسیار ضروری و امری واجب است و تا کنون در جهت بازسازی اماکن مقدس در کشورهای عراق و سوریه کارهای خوبی انجام شده است .

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار نیز هم به خبرنگار ما گفت : مردم این شهرستان طی سه ماهه اخیر بیش از 600 میلیون ریال وجه نقد و حدود 70 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند .

علی اکبر دلبری با بیان اینکه این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی ، نجف اشرف ، کاظمین و سامراء هزینه خواهد شد تصریح کرد : همچنین در این مدت 26 تفاهمنامه همکاری بین ادارات ، نهادهای انقلاب اسلامی و تشکل ها با این ستاد منعقد شده است .

وی خاطر نشان کرد : تفاهمنامه های مزبور در خصوص ارائه راهکار و کمک برای تامین نیروهای متخصص ، مصالح ، جذب کمک های مالی نقدی و غیر نقدی و جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات بوده است .

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزواراظهار داشت : در این مدت برای جذب کمک های مردمی 15 ستاد فرعی در ادارات ،تشکل ها و بخش های تابعه شهرستان سبزوار تشکیل شده است . /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.