مسعود عباسی : شنیده های موثق حکایت از این دارد که مدیران ارشد فدراسیون والیبال از هم اکنون به دنبال گزینه های جانشینی سرمربی صربستانی تیم ملی هستند...

 «سی چلو» سرمربی تیم ملی والیبال می شود!

 هر چند هنوز هیچ یک از اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال در این خصوص اظهارنظر نکرده است اما گفته می شود فهرستی از گزینه های مورد نظر آماده شده است که در میان آنها هم نام نفرات شاخص بین المللی دیده می شود هم مربیان داخلی! ولی به گفته نزدیکان فدراسیون والیبال شانس انتخاب سرمربی خارجی برای هدایت تیم ملی بیشتر از مربیان داخلی است.

اما برخی معاونین آقای وزیر در این خصوص توصیه هایی به مدیران ارشد فدراسیون داشتند تا جایی که پیشنهاد دادند به واسطه صرفه جویی بیشتر به سراغ گزینه های ایرانی جوان بروند ولی این نظریه از سوی داورزنی پذیرفته نیست.او تاکید کرده اگر قرار به برکناری کادر فنی فعلی است باید گزینه ای بهتر و قوی تر به جای آنها سر کار بیاید. اما اتفاق مهم اینجا بود که خبر مذاکره با «سی چلو» دستیار اول خولیو ولاسکو برای هدایت تیم ملی والیبال ایران پس از این اتفاقات در محافل خبری منتشر شد. گفته می شود قرار است محمدرضا داورزنی و «سی چلو» به زودی در تهران برگزار شود تا وی مسوولیت فنی تیم ملی را برعهده بگیرد. هرچند هنوز واکنش رسمی به این خبر صورت نگرفته اما اگر این اتفاق واقعی باشد باید منتظر یه خانه تکانی جدید در تیم ملی والیبال باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.