پیشنهاد سردبیر

حسین پورحسین: قدس ویژه خراسان - شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی به ریاست استاندار برگزار شد.

 اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ابتدای مهر

علیرضا رشیدیان در این  جلسه بر لزوم هماهنگی و همکاری دیگر دستگاه‌ها در رابطه با طرح مدرسه یاری تأکید کرد و ضمن تقدیر از خیران مدرسه‌ساز، مشارکت آنها در امر مدرسه‌ یاری را خواستار شد.

وی در رابطه با این طرح گفت: خیران مدرسه‌ساز یار آموزش و پرورش هستند و باید پس از احداث مدارس هم در این امر مهم مشارکت کنند و امید داریم که در این حرکت ارزشمند خیران سهم بالایی را به خود اختصاص ‌دهند.

وی  خواستار حمایت و کمک دستگاه‌های اجرایی در بحث هوشمندسازی شد و افزود: همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند و جا دارد که در این رابطه از همیاری‌های آستان قدس رضوی تشکر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه تمام برنامه‌های آموزشی و تربیتی باید در مدرسه تحقق پیدا کند، بر لزوم همکاری، مشارکت و پشتیبانی همه دستگاه‌ها در  امور پشتیبانی مالی، ترویجی و اجرای طرحهای پژوهشی تأکید کرد و در این رابطه گفت: هر دستگاهی می‌تواند مدرسه ایجاد کند یا اینکه داوطلبان به عنوان دستگاه مدرسه یار و در راستای توسعه مشارکتها در طرح بزرگ مدرسه یاری «از خشت تا بهشت» مشارکت اجرایی داشته باشد.

وی با اشاره به سند بنیادین گفت: احکام محتوایی و منابع جدید باید گسترش یابد و سهم آموزش و پرورش در رابطه با اعتبارات به 20 درصد بودجه کشور برسد تا فرصتهای جدید و خوبی برای استانها فراهم شود.

برای مثال شرایطی فراهم شود تا املاک در اختیار آموزش و پرورش توسط خود آنها خرید و فروش شود.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: از روز اول مهر این طرح به اجرا در می‌آید و اجرای آن بیشترین حجم مالی را برای آموزش و پرورش در برگرفته و معلمان با شاخصهای ساده و اولیه از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

حسینی عنوان کرد: طی دوسال گذشته 68 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته شده و هیچ‌گونه ورودی نداشته‌ایم و امسال هم خبر خوشحال‌کننده این است که آنها که بازنشسته خواهند شد، شامل طرح رتبه‌بندی شده و بین 140 تا 700 تومان به حقوق آنها اضافه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش به خبرنگار ما گفت: روز سی‌ام شهریور، رژه خودروهای سرویس مدارس و 31 شهریورماه هم دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در رواق دارالهدایه حرم مطهر حضرت رضا(ع) سال تحصیلی 95-94 را جشن می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    7 0
    چرا در متن ضوابط فقط از 4 گروه اسم برده ازمدیران ومعاونین اسمی نبرده مگر شامل این گروه نمی شود یا در بین گروه اموزگاران ودبیران است.
  • سبحانی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    وزیر اموزش و پرورش پاسخ دهد چه فرقی بین معلم باز نشسته سال های قبل با بازنشسته 94 است مگربازنشسته سال های فبل سی سال کار اموزشی نکرده است مگر انها عناوین ارشد. خبره. عا لی ندارند خیلی از معلمان بازنشسته در مدارس غیر دولتی سال ها کار می کنند چرا رتبه بندی به انها تعلق نمی گیرد چرا اقای فانی بی خیال معلم بازنشسته شده است ///