قدس آنلاین: پسر ۱۴ ساله اي كه بالغ بر ۶۵ ميليون ريال به صورت اينترنتي از حساب بانكي يكي از شهروندان سرقت كرده بود توسط كارآگاهان پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سارق ۱۴ ساله فضاي مجازي در اصفهان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" سيد مصطفي مرتضوي" رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت:  در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي مبلغ 65 ميليون ريال بصورت اينترنتي از حساب وي سرقت نموده است بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي  هويت فرد سارق  كه پسر نوجواني 14 ساله  است شناسايي و دستگير شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه اين فرد برادر شاكي است عنوان داشت: متهم با بدست آوردن رمز دوم و مشخصات كارت بانكي برادرش، در يک فرصت مناسب از حسابش سرقت كرده است.

 رييس پليس فتا استان اصفهان تصريح كرد: برداشت از حساب از جمله جرائمي است كه به وفور شاهد آن هستيم و دليل اصلي آن هم عدم رعايت كاربران در حفظ و نگهداري اطلاعات بانكي مي باشد و عده اي از اين اعتماد كاربران سوءاستفاده كرده اقدام به سرقت مي كنند كه در اين زمينه توصيه مي كنيم به هيچ عنوان اطلاعات بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و در صورت واگذاري كارت بانكي به ديگران سريعاً نسبت به تغيير رمز آن اقدام نماييد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.