پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی، ۴۶ درصد از متوفیان حوادث رانندگی در سال‌جاری را عابران پیاده، ۳۲ درصد راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و ۲۲ درصد راننده یا سرنشین عنوان کرد.

۴۶ درصد متوفیان حوادث رانندگی درون شهری عابران هستند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ناصر میکائیلی با ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات و عملکرد پلیس راهور استان طی سال‌جاری اظهار داشت: بررسی وضعیت تصادفات استان تا بیستم شهریور ماه سال‌جاری، از کاهش 16 درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال پیش حکایت دارد.

وی با بیان اینکه آمار برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است، افزود: توقیف خودرو به میزان 7 درصد افزایش و موتورسیکلت به میزان 9درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی به سهم کاربران ترافیک در عرصه تصادفات اشاره و تصریح کرد: 46 درصد از متوفیان حوادث رانندگی در این مدت عابران پیاده، 32 درصد راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و 22 درصد نیز راننده یا سرنشین هستند.

وی اظهار داشت: بیشترین تصادفات از ساعت 12 ظهر تا 9 شب رخ می‌دهند و بیشترین علت این تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو به میزان حدود 40 درصد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.