قدس آنلاین: قرارداد سرمایه گذاری ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر تیران و احداث تأسیسات شوری زدایی آب فرخی در استان اصفهان توسط بخش خصوصی باحضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان منعقد شد .

انعقاد قرارداد اجرای فاضلاب شهر تیران و احداث تأسیسات شوری زدایی آب فرخی

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به انعقاد قراداد ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر تیران گفت : ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر تیران با سرمایه گذاری شرکت سازه گستر منفرد به روش بیع متقابل صورت پذیرفت که بدنبال انعقاد این قرارداد مقرر گردید طی 2 سال تأسیسات فاضلاب شهر تیران توسط بخش خصوصی احداث شود . در مقابل طی بازه زمانی 25 ساله 33 میلیون مترمکعب پساب به بخش خصوصی تخصیص داده شود .

هاشم امینی افزود : 94 کیلومتر حجم عملیات لوله گذاری این پروژه است که با سرمایه گذاری 546 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت .

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه 36 هزار و 500 نفر تا سال 1415 تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند خاطرنشان ساخت : اجرای شبکه فاضلاب در شهر تیران یکی از مطالبات همیشگی مردم این منطقه بوده که خوشبختانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی این مهم عملیاتی شد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد : تصفیه خانه فاضلاب به روش لاگون هوادهی با ظرفیت 40 لیتر در ثانیه احداث می شود .

وی به چگونگی انعقاد قرارداد احداث تأسیسات شوری زدایی آب فرخی پرداخت و تصریح کرد : احداث تأسیسات شوری زدایی آب فرخی با سرمایه گذاری شرکت تصفیه آب البرز به روش BOO منعقد شد .

امینی با اشاره به ظرفیت تأسیسات شوری زدایی آب گفت : ظرفیت تعیین شده تأسیسات جهت تولید آب تحویلی 500 مترمکعب در روز است که مقرر گردید طی 6 ماه این تأسیسات احداث شود .

وی به میانگین قیمت تولید و فروش یک مترمکعب آب پرداخت و بیان داشت : این پروژه با مبلغ سرمایه گذاری اولیه 10 میلیارد ریال اجرایی شد .

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد : مدت زمان بهره برداری از تأسیسات شوری زدایی آب فرخی 15 سال است .

در این جلسه مهندس پورشبانان رئیس هیأت مدیره شرکت سازه گستر منفرد و مهندس فرنودی مدیرعامل شرکت تصفیه آب البرز حضور داشتند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.