هاشم رسایی فر: باخت به آمریکا ،لهستان ، روسیه و حتی ایتالیا را می شود تا حدودی توجیه نمود اما باختن به استرالیا آن هم با نتیجه ۳ بر صفر را نمی‌شود به هیچ وجه برتابید.

 پایان راه «کواچ»؟

دیروز تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا دونماینده آسیایی حاضر در رقابت های جام جهانی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که ایران از هشت بازی گذشته اش 3 پیروزی به دست آورده بود و استرالیا تنها یک دیدارش را با برد پشت سر گذاشته بود. پیش بینی کارشناسان با توجه به رنکینگ و شرایط هر دو تیم ، پیروزی ایران در نبرد آسیایی ها بود اما آنچه که در پایان رقم خورد شکست دور از انتظار 3 بر صفر بود. تا ایران با این شکست جایگاهش در بین تیم های آسیایی به خطر بیفتد و زنگ خطر دیگری برای والیبالیست‌های کشورمان که این روزها اصلا شرایط آرمانی گذشته را ندارند به صدا در آید.

شهرام محمودی با کسب 21 امتیاز عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان هم تیمی‌اش در تیم ملی کشورمان در کسب امتیاز داشت.

    مربی، زیر بلیط بازیکن!

کادر فنی تیم ملی به عنوان مغز و فرمانده تیم به هیچ عنوان کارایی لازم را نداشت و مربی کارکشته و صاحب نام ایتالیایی، استرالیا نشان داد خیلی سر تر از کواچ جوان و بی تجربه است. دیروز خیلی بیشتر از بازی های قبلی تیم ملی مقابل آمریکا ، لهستان و ایتالیا یاد ولاسکوی بزرگ افتادیم. استاد در آوردن بازی بود خیلی وقت ها بود که تیم ملی با ولاسکو به بن بست می‌خورد و او با تاکتیکی جدید نقشه های حریف را بر باد می داد. البته لطمه ای که دیروز و دیروزهایی که قبل تر نیز هشدارش را داده بودیم  والیبال ایران از نبود یک فرمانده مقتدر خورد. بی شک هر زمان که بازیکنان یک تیم خودشان را بزرگتر از مربی آن بدانند باید آن تیم را تمام شده دانست. کواچ که سابقه مربیگری حتی در پایین ترین رده یک تیم ملی در دنیا را ندارد وقتی قافیه را باخت که زیر بلیت بازیکنانی امثال سعید معروف رفت هر چند که این نکته بارها و بارها از سوی مسؤولان مختلف تکذیب شد اما واقعیت چیز دیگری است! نگاهی به تصاویری که از سالن برگزاری مسابقات جام جهانی می رسد قطعا ما را به این واقعیت تلخ خواهد رساند.   به هر حال  این روزها بدترین روزها برای والیبال ایران است. تیم ملی جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان به بدترین نتیجه دوران حضور ایران در این رقابت ها دست یافته و با شکست از آمریکا با رتبه دوازدهم با این مسابقات وداع می‌کند و تیم ملی بزرگسالانمان در رقابت‌های جام جهانی حتی به حریفان آسیایی و پایین تر از خودش هم قافیه را باخته.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    به آن اضافه كنيد باخت امروز به كانادا را . اين مربي در حد و قواره تيم ملي ايران نيست ضمن اينكه بسياري از بازيكنانمان هم ديگر مثل گذشته با تمام وجود بازي نمي كنند . مثل اينكه اينها هم اشباع شده اند . اين چه آفتي است كه هر كجا شهرت مي آيد پس از آن هم سقوط خواهد آمد ؟ شما علتش را مي دانيد ؟