قد س آنلاین :معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه از برگزاری همایش یادمان شهید محمد الدوره و شهدای دانش آموز منطقه در هشتم مهرماه سال جاری خبر داد.

همایش یادمان شهید محمد الدوره  برگزار می شود

 جواد سیفی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، همایش و نمایشگاه "یادمان شهید محمد الدوره و شهدای دانش آموز منطقه 17 تهران" با همکاری اداره آموزشهای شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار می شود.
در این مراسم برخی از شخصیت های سیاسی ایران، سفرا، نمایندگان جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین، مدیران آموزش و پرورش استان تهران و مسئولین و مدیران شهری حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17،گفتنی است این همایش و نمایشگاه در همکاری مشترکی فیمابین معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 و  نهادهایی چون جمعیت دفاع از ملت فلسطین، دبیرخانه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، خبرگزاری قدس و مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17 در روز چهارشنبه هشت مهرماه سال جاری از ساعت 16 الی 18 در محل کانون میثم واقع در خیابان قزوین، دوراهی قپان، خیابان عبید زاکانی برگزار خواهد شد و حضور برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.