قدس آنلاین - ایلام: زنگ بازگشایی مدارس در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور در ایلام به صدا در آمد.

زنگ بازگشایی مدارس در ایلام به صدا درآمد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آئین که به صورت نمادین در دبستان توحید شهر ایلام با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه تقارن هرساله آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس که یادآور شهدای عزیز و گرانقدر و دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است را گرامی می داریم، گفت: وظیفه این سازمان بسیار خطیر است و به فرموده امام خمینی (ره) که فرمودند « امید من به شما دبستانی ها است»، وظیفه اصلی این سازمان ملت سازی است.

علی بیرانوند با اشاره به اینکه دانش آموزان باید سفیر خوبی ها و ارزش ها برای جامعه خود باشند، افزود: نقش خانواده ها برای کمک به تعلیم و تربیت آینده سازان کشور بسیار مهم است و خانواده ها نیز باید در این راستا نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

وی ایران اسلامی را به سبب وجود دلاورمردی های شهدای انقلاب اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان دانست و خاطرنشان ساخت: دوران پرفراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس همواره در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و دارای نقش و جایگاه ویژه ای است.

گفتنی است بیش از 9 هزار نفر از مجموع 100 هزار دانش آموز استان ایلام در پایه اول ابتدایی سال تحصیلی 95- 94 را آغاز کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.