قدس -گروه فرهنگی: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از احتمال تمدید پرداخت بدهی دانشجویان خبر داد.

احتمال تمدید پرداخت بدهی دانشجویان به صندوق رفاه

به گزارش قدس آنلاین ،ذوالفقار یزدان مهر در گفت گو با خبرنگار ما در این باره، گفت: به دلیل استقبال بسیار زیاد دانشجویانی که به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدهکارند، احتمال تمدید این مهلت وجود دارد که امروز جزییات آن اعلام می شود.
وی ادامه داد: کمپینی برای تشویق دانشجویان بدهکار به پرداخت بدهی شان راه اندازی و اعلام کردیم که در صورت پرداخت مبلغ بدهی تا 31 شهریورماه مشمول جریمه نمی شوند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پاسخ به این پرسش که چرا سامانه صندوق رفاه دانشجویان برای مشخص شدن میزان بدهی از دسترس خارج شده، توضیح داد: به علت مراجعه زیاد دانشجویان برای پرداخت بدهی شان، پهنای باند سامانه پاسخگو نبود که روز گذشته این اتفاق افتاد و سامانه بار دیگر فعال شده است.
گفتنی است، براساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان بدهکاران معوق قبل از سال ۷۹ اگر تا ۳۱ شهریور ۹۴ بدهی خود را پرداخت کنند مشمول جریمه نمی شوند.
بدهی فارغ التحصیلان از سال ۵۳ تا سال ۱۳۷۹، ۱۰۰ میلیارد تومان است و حدود ۳۵۰ هزار فارغ التحصیل دانشگاه های سراسری تا روز گذشته ۳۱ شهریور فرصت داشتند بدهی خود را به صندوق ارائه دهند و اگر تا این تاریخ بدهی خود را به صندوق ارائه کنند مشمول هیچ جریمه ای نمی شوند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.