قدس آنلاین : نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیران شهری شهر مشهد الگوی موفق دفاع مقدس رااجرایی کنند.

اجرایی شدن الگوی موفق دفاع مقدس در دستور کار مدیران شهری مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، محمد آصفی یزدی ، عضو شورای شهر مشهد، صبح امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا که در اتاق جلسات  تالار شهر برگزارشد، گفت: شورای شهر مشهد، پس از گذشت از  دو سال، نیاز به آسیب شناسی دارد.

آصفی با بیان این مطلب که  هشت سال دفاع مقدس و عدم سازش و تسلیم  به دشمن بهترین الگوی اجرایی برای شوراها می باشد، گفت: الگوی موفق دفاع مقدس ، با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری و تقویت روحیه جهادی ، برنامه کاملی برای اجرایی شدن میثاق ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 عضو شورای شهر مشهد افزود: مدیران  شهری، نیازمند بهره مند شدن از این الگوهای موفق هستند تا این روحیه ایثار و جهادی در شورای شهر و جامعه شهری شهر مشهد، گسترش پیدا کند.

 آصفی گفت: اخلاق عملی  نقش آفرینان دفاع مقدس ، معیار مناسبی برای سنجش عملکرد مدیریت شهری می باشد که لازمست مورد توجه قرار بگیرد.

 وی افزود: معاونت فرهنگی شهرداری ، به عنوان یک معاونت تاثیر گذار در امور فرهنگی شهری  و شهروندی  و مدیریت شهری هم لازمست به این الگوها توجه ویژه ای نشان دهد.

 آصفی  با اشاره به ظرفیت خوب مساجد برای گسترش  این الگوها در محیط شهری و شهروندی گفت: با تاسی از این روحیه جهادی که در دوران دفاع مقدس بروز  و ظهور داشته به  حفظ آرمارنهای امام (ره) و پیروی از ولایت و  نشاط و شهروندی دست می یابیم.

عضو شورای شهر مشهد  در پایان، با بیان این نکته که شورای شهر فقط تریبونی برای انتقاد نیست ؛در پایان نطق پیش از دستور جلسه از امام جمعه مشهد و آستانقدس رضوی و سپاه پاسداران برای همراهی با شورای اسلامی شهر مشهد تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.