قدس آنلاین: رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان از نظارت ۵ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی فلاورجان بر کشتار دام در عید قربان در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۵  اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان فلاورجان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، دکتر سید اکبر حسینی با بیان اینکه هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظارت بر ذبح شرعی دام در روز عید سعید قربان در شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: اکیپ‌های نظارتی از ساعات اولیه روز عید برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

وی از نظارت 5 اکیپ دامپزشکی شهرستان فلاورجان شامل 4 اکیپ ثابت در کشتارگاه و محل شبکه دامپزشکی و یک اکیپ سیار در شهرستان همزمان با عید سعید قربان خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان بیان کرد: اکیپ‌های شبکه دامپزشکی شهرستان شامل 2 نفر دامپزشک 6 نفر کارشناس و سه روحانی هستند که برای نظارت بر وضعیت و ذبح شرعی دام‌ها، در تیم‌های نظارتی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای اطمینان از سلامت دام، حتماً از نظر بهداشتی دام خود را به تایید بازرسان دامپزشکی رسانده و همکاری لازم را با تیم‌های سیار داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه ذبح بهداشتی دام با نظارت شبکه دامپزشکی به صورت بنر در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی شده است افزود: همشهریان می‌توانند موارد مشکوک کشتار غیربهداشتی دام را به شبکه دامپزشکی فلاورجان اطلاع دهند.

 وی از همشهریان خواست تا حد امکان در راستای جلوگیری از انتشار بیماری‌ها و آلودگی‌های محیطی ذبح دام‌های خود را در کشتارگاه انجام دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان خاطرنشان کرد: در روز عید سعید قربان، شماره تماس 37421088 یا کد چهارقمی 1512 آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.