قدس آنلاین یزد - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : نقش تعاملی و مشاوره ای دیوان محاسبات با شرکت های صنعت برق استان در شفاف سازی امور و توسعه استان نقش بسزایی دارد.

دیوان محاسبات و شرکت های صنعت برق استان نقش تعاملی و مشاوره ای دارند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،مهندس محمدرضا صحتی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات یزد، همدلی میان دستگاههای استان را جزء ضروری ترین امور برای توسعه دارالعباده برشمرد و افزود : نقش تعاملی و مشاوره ای دیوان محاسبات با شرکت های صنعت برق استان در شفاف سازی امور و توسعه استان نقش بسزایی دارد.

وی به ساختار کارشناسی و تخصص گرایی نیروی انسانی در صنعت برق استان یزد اشاره داشت و تصریح کرد : ارتقاء آگاهی کارشناسان حوزه مالی در بحث بودجه های عمومی به واسطه تعامل با یکدیگر شکل خواهد گرفت.

مهندس صحتی ضمن تشریح اهداف استراتژیک شرکت توزیع در بخش دیگری از سخنانش به رویکرد وزارت نیرو برای توسعه نیروگاههای خورشیدی اشاره داشت و گفت : درحال حاضر نرخ خرید برق تولید شده از انرژی خورشیدی زیر 20 کیلووات  9770 ریال است و این درحالی است که در گذشته این رقم 4700  ریال بوده است.

وی خاطر نشان ساخت : نرخ خرید تضمین شده برق تولید شده از20 توان  کیلووات به بالا متغییر بوده که به طور متوسط 6500 ریال است و بازگشت سرمایه خوبی را به همراه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: در بخش تولید برق با بهره گیری از انرژی باد ، مولدهای بیشتری در کشور نسبت به انرژی خورشیدی نصب شده و امیدواریم با زیرساخت های لازم بتوانیم در استان یزد ، انرژی خورشیدی را گسترش داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.