قدس آنلاین – سبزوار : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حدود ۳۵ درصد خانه های بهداشت فعال در شهرستانهای سبزوار ، جوین ،جغتای ، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی نیازمند بهسازی و بازسازی است.

۳۵ درصد خانه های بهداشت در غرب خراسان رضوی نیازمند بازسازی است

سیدجمال میر موسوی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درسبزوار افزود: قدمت 35 درصد از مجموع 193 خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه در سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن افزون بر 25 سال است.

وی ادامه داد: تعدادی از خانه های بهداشت این شهرستانها به لحاظ فضا و نیز تجهیزات پزشکی و اداری وضعیت مناسبی ندارند که در حال رفع این مشکل هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه برای تامین تجهیزات اداری و پزشکی خانه های بهداشت اقداماتی انجام شده و امسال 12 میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافته است افزود: تجهیزات اداری و پزشکی مورد نیاز خانه های بهداشت این شهرستانها تامین شده و در حال توزیع است.

میرموسوی اضافه کرد : پارسال نیز چهار میلیارد و 900 میلیون ریال برای تعمیرات خانه های بهداشتی و مراکز بهداشتی پنج شهرستان واقع در غرب استان خراسان رضوی هزینه شد.

وی همچنین از برنامه راه اندازی دو پایگاه سلامت در مناطق حاشیه نشین شهر سبزوار خبر داد و یاد آور شد:  دولت یازدهم توجه خوبی به مناطق محروم دارد. انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.