قدس آنلاین – سبزوار : مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: تیم نجات در ارتفاع این سازمان در پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور نایب قهرمان شد.

نایب قهرمانی آتش نشانان سبزوار ی در مسابقات کشوری

مهدی احمدی راد در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور اخیرا به میزبانی شهر قزوین برگزار شد افزود : در این چارچوب آتش نشانان سبزوار نیز در رشته تخلیه اضطراری شرکت نموده و برای بار دوم نایب قهرمان شدند.

وی ادامه داد : در این مسابقات 22 تیم از مراکز استانها به همراه تیمهای سبزوار و نیشابور در سه رشته سنگ نوردی، تخلیه اضطراری و صعود از طناب رقابت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزواراظهار داشت :  تیم نجات در ارتفاع آتش نشانی سبزوار با ترکیب آتش نشانان بهزاد شکیبایی، هادی سخایی، محمد نجم، امیر صفوی، محسن فیروزفر و محسن میرچولی به سرپرستی علیرضا بقایی در این مسابقات حضور یافت که تنها با سه ثانیه اختلاف نسبت به تیم نخست به مقام دوم رسید.

احمدی راد یاد آور شد : در این مسابقات تیمهای قزوین و اصفهان نیز به ترتیب نخست و سوم شدند.

مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش­ نشانان کشور از سال 1386 با بهره­ گیری از قوانین سنگ نوردی و صعودهای ورزشی، امداد و نجات و کار در ارتفاع در بین سازمانهای آتش ­نشانی و خدمات ایمنی آغاز شد و تاکنون پنج دوره آن برگزار شده است. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.