نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: از آل‌سعود تنهای چیزی که بر می‌آید ساخت داعش و بوکوحرام است و اصولا ماهیت آ‌ل‌سعود اینگونه بوده، با این حال چطور می‌توان انتظار داشت چنین ماهیتی لایق پرده‌داری خانه خدا باشد.

متهم ردیف اول حادثه منا آل‌سعود است/ از سعودی‌ها تنها ساخت بوکوحرام و داعش برمی‌آید
به گزارش قدس آنلاین، هاشم بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به حادثه خونبار سرزمین منا و عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش اظهار کرد: آنچه مسلم بوده این است که مشخصا نمی‌‌توان گفت عوامل طبیعی سبب اتفاقات این‌چنینی شده و به نظر من اتفاقات اخیر در مراسم حج به شکل عامدانه از سوی عربستان سعودی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه آل‌سعود با آمریکا و صهیونیسم هم‌پیمان بوده و خط یهود را در براندازی اسلام و دین محمد(ص) دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: از حادثه سقوط جرثقیل تا تعرض به دو جوان ایرانی در فرودگاه جده و آتش‌سوزی در چادرهای حجاج همه اینها به شکل عمدی رخ داده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متهم ردیف اول حادثه منا آل‌سعود بوده و کشورهای اسلامی باید چاره‌ای اندیشیده و مدیریت مراسم باشکوه حج و حرمین شریفین را از آل سعود بگیرند.

بنی‌هاشمی تاکید کرد: آل‌سعود اثبات کرده که لیاقت پرده‌داری خانه خدا را ندارد و لایق این نیست که او را خادم‌الحرمین بدانیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: از آل‌سعود تنها چیزی که بر می‌آید ساخت داعش و بوکوحرام است و اصولا ماهیت آ‌ل‌سعود اینگونه بوده، با این حال چطور می‌توان انتظار داشت چنین ماهیتی لایق پرده‌داری خانه خدا باشد؟

وی یادآور شد: امروز زمان آن رسیده که امت اسلام در اتحادی مثال‌زدنی مدیریت حرمین شریفین را از آل سعود بگیرند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا به این مریضای سعودی یا شفا بده، یا هدایتشون کنه یا هلاکشون کنه ان شاء الله.