استاد شیخ حسین انصاریان در پیام خود پس از فاجعه دردناک منا آورده است: امروز قلب مسلمانان جهان داغدار جنایات هولناک و برنامه‌ریزی‌شده توسط آل‌سعود در مسجدالحرام و مناست و آل یهودی که ادعای خدمت ضیوف‌الرحمن را دارند، لباس خیانت بر تن نموده‌اند.

آل یهودی که ادعای خدمت ضیوف‌الرحمن را دارند، لباس خیانت بر تن کرده‌اند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان از اساتید اخلاق و خطبای مشهور کشورمان در پی کشته‌شدن جمع کثیری از زائران بیت‌الله الحرام، پیامی صادر کرده است.

ابتدای این پیام آمده است: بار دیگر نقاب از چهره پلید آل‌سعود افکنده شد و باطن شرک‌آلودشان برای جهانیان به نمایش درآمده و دست خائنین حرمین شریفین به جنایتی دیگر آلوده شد. امروز قلب مسلمانان جهان داغدار جنایات هولناک و برنامه‌ریزی­‌شده توسط آل‌سعود در مسجدالحرام و منا است و آل یهودی که ادعای خدمت ضیوف‌الرحمن را دارند، لباس خیانت بر تن نموده‌اند و چشم از جنایات پوشیده و از خود سلب مسئولیت نمود‌ه‌اند.

این پیام می‌افزاید: خبر شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در واقعه منا، خصوصاً هموطنان عزیزی که با لباس احرام به میهمانی حقیقی حضرت حق نائل شدند، قلب هر مؤمنی را جریحه‌­دار نموده است، اما بشارت رحمت واسعه حق و مغفرت الهی و میهمانی بر سر سفره پرنعمت حضرت رب‌العالمین برآمده  از آیات قرآن کریم و کلام وجود مقدس ائمه‌معصومین علیهم السلام مرهمی بر قلب جریحه‌دار آنان خواهد بود.

انصاریان در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی ­الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه مسلمانان مسؤول و به­‌ویژه ملت قهرمان و صابر ایران و مخصوصاً خانواده­‌های داغدار و با استقامت در این حادثه، از درگاه ربوبی علو درجات برای سفرکردگان به جوار رحمت حق و شفای عاجل برای مجروحان و صبر و اجر برای بازماندگان را خواستارم.

*لعن آل سعود، در پی وقوع حادثه منا

لعنت به رژیمی که شده نوکر کفار

لعنت به خبیثی که شده حاکم دربار

لعنت به هجومی که دهد بوی خیانت

لنعت به دلاری که شده خرج جنایت

لعنت به تمام سلفی‌های سعودی

لعنت به شیخ عرب پست یهودی

لعنت به نشستی که شود حاصل آن جنگ

لعنت به سران عرب خائن صد رنگ

لعنت به در و پیکر اسلام دروغین

لعنت به تو ای مفتی خارج شده از دین

لعنت به داعش و وهابی ملعون

لعنت به توطئه در لابی صهیون

انصار خدا فاتح میدان جهادند

دل را به دل گل پسر فاطمه دادند

این طایفه از تیزی خنجر نهراسد

جز سرخی خون رنگ مطهر نشناسد

امروز اگر شیعه کمی تحت فشار است

فردا سرعدوان علی برسردار است

بمبی زدی و برتن طفلی شرر افتاد

با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.