محمدرضا کربلایی : ناکامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی والیبال با انتقادهای فراوانی همراه شد ،...

«کواچ» می‌ماند، ستاره ها حذف می شوند!

 تا جایی که برخی منتقدان دانه درشت والیبال در محافل خبری موضوع تغییرات اساسی در کادر سرپرستی و فنی تیم ملی والیبال را مطرح کردند. همین هشدار کوچک کافی بود تا محمدرضا داورزنی سریع وارد عمل شود و برای آرام کردن فضا با منتقدان همراه شود. به محض واکنش آنی رئیس فدراسیون والیبال گمانه زنی ها برای پیش بینی اتفاقات آینده شروع شد، گزینه های احتمالی مربیگری تیم ملی به صف شدند تا شاید فرصت هدایت تیم ملی والیبال در مسابقات آینده را به دست آورند، اما در تازه ترین اخبار دریافتی این واقعیت برملا شده که بسیار بعید است همکاری والیبال ایران با کواچ به اتمام برسد.

منابع آگاه خبری در این زمینه مدعی اند، محمدرضا داورزنی بر خلاف اینکه از ضرورت تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران سخن گفته، برنامه ای برای برکناری سرمربی تیم ملی بزرگسالان ندارد، بلکه در نظر دارد در بخش های دیگر تیم ملی تغییراتی را به وجود آورد. یک مقام آگاه نزدیک به فدراسیون والیبال با تأیید تلویحی این تصمیم محمدرضا داورزنی به خبرنگار قدس می گوید:« برخلاف اخبار منتشر شده هیچ گزینه ای بیشتر از کواچ شانس هدایت تیم ملی والیبال را ندارد، درست است نام برخی افراد به عنوان جانشینان احتمالی سرمربی فعلی در محافل خبری منتشر شده است، اما تا امروز فقط کواچ گزینه اول و آخر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است.»

این فرد مطلع گفت:« هر مربی دیگری هم در این فضا وارد حوزه فنی شود، قطعاً نمی تواند موفقیتی نظیر موفقیت خولیو ولاسکو به دست آورد، چون رفتار برخی بازیکنان با رفتاری که در زمان مربیگری ولاسکو داشتند متفاوت است به همین دلیل به احتمال فراوان کواچ در تیم ملی ابقا خواهد شد، اما در مورد دعوت برخی بازیکنان قطعاً تجدید نظری اساسی صورت خواهد گرفت، به گونه ای که احتمال ریزش ستاره ها را در اردوهای بعدی شاهد باشیم.» اما پشت پرده این تصمیم خاص چه مسایلی بوده است؛ گفته می‌شود گروهی از متخصصان و کارشناسان زبده حوزه والیبال در تحلیلی آماری و مستند گزارش عملکرد بازیکنان وکادر فنی را به رئیس فدراسیون والیبال ارایه دادند، به همین خاطر محمدرضا داورزنی در تصمیم خود برای تغییر کادر فنی تجدید نظر کرده است و حالا بنا دارد به جای حذف کواچ، مقصران اصلی ناکامی تیم ملی والیبال را از حضور در تیم ملی محروم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    خوب که چی بشه این کار.حالا باختند. زمان بردشون چه گلی به سرشون زدیم که حالا بخواهیم ستاره ها رو حذف کنید اجازه بدید با همون انگیزه ودادن فرصت وامید بذاریم جبران کنند