قدس آنلاین – رها واعظی: به نظر می رسد که هر نسخه ی جدید آیفون، قصد شکستن رکورد جدیدی را دارد.

آیفون ۶S و ۶S Plus، به زودی در اکثر کشورهای دنیا!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل با ارائه ی هر نسخه ی جدید آیفون خود، رکوردهای جدیدی ثبت می کند و رکورد فروش های پیشین خود را می شکند.

اپل در عرضه ی آیفون جدید خود یعنی آیفون 6S نیز، از این قاعده مستثنی نبوده است.

بنا بر گزارشات آماری منتشر شده از میزان فروش آیفون 6S و 6S Plus در سه روز پس از رونمایی، فروش هر دو مدل این گوشی به 13 میلیون واحد رسید.

در سال گذشته، اپل با فروش 10 میلیون واحد آیفون 6 در تعطیلات آخر هفته ی پس از رونمایی، رکورد فروش گوشی 5S خود را شکسته بود.

در سال جاری، فروش آیفون 6S و آیفون 6S Plus در 12 کشور امکان پذیر بود، این در حالی است که سال گذشته، فروش آیفون 6 و آیفون 6 Plus تنها در 10 کشور امکان پذیر بوده است.

در حال حاضر، فروش آیفون 6S و 6S Plus شگفت انگیز بوده است و تیم کوک اعلام کرده است که آمار فروش آخر هفته ی گذشته، در تاریخ اپل بی سابقه بوده است.

مشتریان اپل، بازخورد بسیار مثبتی نسبت به فناوری لمسی سه بعدی نشان داده اند و مشتریان کشورهای دیگر در انتظار دریافت گوشی های آیفون جدید خود از 9 اکتبر هستند.

واکنش های مثبت مردم در خصوص گوشی آیفون 6S نشان می دهد که حتی یک گام کوچک در بهبود تکنولوژی، باعث افزایش جلب نظر مردم و بالا رفتن آمار فروش می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.