پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شهید هاشمی نژاد در ماندگاری انقلاب اسلامی و استحکام نظام اسلامی گامهای بلندی برداشت و نامش برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

شهید هاشمی نژاد در ماندگاری انقلاب گامهای بلندی برداشت

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در مراسم ویژه بزرگداشت شهید هاشمی نژاد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد از این شهید والامقام به عنوان شخصیتی دینی و علمی برجسته و جهادگری صادق یاد کرد و گفت: شهید هاشمی نژاد در ابتدا به خودسازی پرداخت و از آنجا به خداشناسی رسید و زمانی که 30 سال داشت با کسب فیض از محضر اساتیدی بزرگ به مرحله اجتهاد دست یافت.
وی بیان کرد: شهید هاشمی نژاد از تربیت شدگان مکتب انقلابی امام راحل بود و از جمله مدافعین انقلاب به شمار می رفت که در این جهت اقدامات و مبارزات ارزشمندی انجام داد.
آیت الله سعیدی گفت: شهید هاشمی نژاد به عنوان یک فرد انقلابی جریانهای سیاسی دوران انقلاب را ریشه یابی و قبل از وقوع آن تحلیل می کرد، او ذات مستکبرین را می شناخت و امام راحل با کمک افرادی مانند شهید هاشمی نژاد توانستند براساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را با رای موافق حداکثری مردم تشکیل دهند.
وی گفت: به سبب بی کفایتی و عدم مسوولیت پذیری آل سعود شماری از حجاج به خاک و خون کشیده شدند.
 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: گفته می شود آنچه فاجعه منا را به وجود آورده مسدود کردن مسیر حرکت زائران در رمی جمرات به دلیل رسیدن یکی از فرزندان حکام آل سعود به محل بوده که منجر به فشار بیش از حد به حجاج شده است.
آیت‌الله سعیدی گفت: حادثه منا بی لیاقتی حاکمان آل سعود در مدیریت مناسک حج را به دنیای اسلام نشان داد لذا باید برای واگذاری مسوولیت برگزاری این مراسم تدبیری اندیشیده شود.
وی افزود: آل سعود یکی از عوامل صهیونیستها در منطقه خاورمیانه است و اهمیتی به کشته شدن مسلمانان به ویژه شیعیان نمی دهد و مشی ظالمین عصر پیامبر اسلام از جمله ابولهب و ابوجهل را پیش گرفتند لذا از گفتن یک عذرخواهی ساده نیز به ملل داغدیده خودداری کردند.
 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: حاکمان آل سعود به هیچ وجه خود را در فاجعه منا مقصر نمی دانند و کوتاهی خود در مدیریت این مراسم را به حجاج ایرانی و آفریقایی نسبت می دهند.
آیت الله سعیدی گفت: متاسفانه روز به روز بر تعداد حجاج شهید ایرانی افزوده و ملت ایران داغدیده تر می شوند، آنان در اوج مظلومیت کشته شدند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.