سینا حسینی: هجدهم تیرماه سال جاری سید هادی حسینی، مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با قدس ورزشی، از جمع‌آوری امضا برای ارایه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیأت رئیسه مجلس خبر داد؛

 استیضاح وزیر ورزش در خانه ملت

 در آن مقطع مسؤولان وزارت ورزش و جوانان این موضوع را جدی نگرفتند و مدعی شدند محمود گودرزی به عنوان پاسخگوترین عضو کابینه دولت یازدهم با هیچ چالشی رو به رو نخواهد شد. اما صبح دیروز سرانجام پس از 82 روز از خبر قدس طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با جمع آوری 50 امضا توسط نمایندگان مخالف تقدیم هیات رئیسه شد تا محمود گودرزی در آستانه خطر برکناری از این وزارتخانه قرار گیرد. با وجود اینکه این طرح هنوز از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول نشده است، اما پیش بینی می شود در کمتر از 15 روز دیگر جلسه استیضاح محمود گودرزی در خانه ملت برگزار شود، جلسه ای که به اذعان بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران با توجه به فضای کنونی حاکم بر مجلس تبعات خوشایندی برای وزیر ورزش دولت یازدهم نخواهد داشت. استناد کارشناسان درباره سرنوشت محمود گودرزی به اتفاقات جلسه روز گذشته ارتباط داشت،جایی که محمود گودرزی با برخورد تند مخالفان خود روبه‌رو  متوجه شد، مجلس هیچ تمایلی به ادامه فعالیت وی ندارد و ممکن است در جلسه استیضاح رأی  اعتماد خود را از او پس بگیرند.در جلسه صبح سه شنبه وزیر ورزش و جوانان به دلیل ضعف در عملکرد  دو ساله اش نخستین کارت زرد را از نمایندگان مردم دریافت کرد تا به این ترتیب پانزدهمین کارت زرد کابینه دولت یازدهم را از مجلس شورای اسلامی دریافت کند.  در جمع اخطاری‌های کابینه به ثبت برسد. عمده‌ترین انتقادها به عدم مدیریت صحیح وی در حوزه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برمی گردد، دیگر انتقاد وارد به آقای وزیر دخالت در امور مدیریتی فدراسیون‌ها و نقش آفرینی در جریان انتخابات فدراسیون‌های ورزشی است. برخورد قاطع نکردن با حوزه فساد در سیستم اداری و مدیریتی ورزش کشور از دیگر ایرادهای وارده به فعالیت مدیریتی آقای وزیر بود. تمام این اتفاقات زمینه آماده شدن طرح استیضاح وزیر ورزش بود تا محمود گودرزی در آستانه یک چالش بزرگ که شاید منجر به خداحافظی اجباری او با ورزش شود، قرار گیرد.

 

در مورد کرار ما هم مقصریم ؛ مظلومی: مشکل من در استقلال حل نشده است

 

کاپ: سرمربی استقلال گفت: داور به جای عذرخواهی از راه آهنی‌ها، باید از ما هم عذرخواهی می‌کرد.  پرویز مظلومی پیش از آغاز تمرین دیروز استقلال اظهار داشت: بیشتر از 7-8 بازیکن در تمرین حضور ندارند و سایر بازیکنان هم برخی در تیم ملی امید و بزرگسال هستند. پروپیچ چهار روز مرخصی گرفته است. در رسانه‌ها هم خوانده‌ام که کرار گفته تا پول داده نشود برنمی گردم. مگویان هم شرایط مشابهی دارد. ریوالدو بازیکن درجه یک برزیل است و کرار و مگویان هم از نظر فنی امتحان پس داده هستند. از مدیریت تا اسپانسر همه تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود. من معتقدم الان مشکل حل شود، بهتر از فرداست. من به عنوان سرمربی منت نمی‌گذارم، اما من و صالح هیچ پولی نگرفته‌ایم و من بابت 4 سال پیش هم از باشگاه طلب دارم. بازیکنان هم قراردادهایی به مراتب بالاتر از استقلال از تیم‌های دیگر داشتند، اما به عشق استقلال آمدند. من وقت خود را بعد از بازی نفت روی این متمرکز کرده‌ام تا بازیکنان را به مسابقه برگردانم و تمرکزشان را بیشتر کنم. من امیدوارم از این اتفاقات استقلال لطمه نخورد و دودش به چشم تیم و هواداران نرود.

    قهر با استقلال

سرمربی استقلال  درباره صحبت درباره قهر کردن خود گفت: من بعد از بازی‌هایی مثل نفت و گسترش تحت فشار شدیدی بودم. من هرگز با استقلال قهر نکرده و نخواهم کرد. در تمرین ریکاوری لزومی نداشت که من حضور داشته باشم؛ البته مشکل من هنوز حل نشده است. ما به استقلال با عشق و علاقه آمده ایم و مسؤولان هم نمی‌گویند که مظلومی فقط نتیجه بگیرد. خیلی مهم است که تیم بیرون زمین کارها را به خوبی انجام دهد.

    پول کرار

مظلومی درباره مشکلات کرار و حمایت‌های خود از این بازیکن، گفت: ما روی کرار سرمایه‌گذاری کردیم و روی او حساب کرده بودیم. ما باید در ابتدای فصل پول فصل دوم او را هم می‌دادیم. ما هم باید به تعهدات خود عمل می‌کردیم. وقتی ما هم به تعهدات خود عمل نکردیم، مشکل از ما هم هست. طبق صحبت‌هایی که کرار با من کرد، مسأله خانه و ماشین او هنوز حل نشده بود. در این مدت کوچک ترین بی انضباطی نداشت و حتی در بازی با راه آهن نشان داد که فرق کرده است. او حتی در جریان بازی هم دست بازیکن حریف را می‌گرفت و او را بلند می‌کرد. حتی مگویان زمانی اگر توی سرش می‌زدیم سرش را بلند نمی‌کرد، صدای اعتراضش بلند شد.

     با برادرزاده‌ام کار نمی‌کنم

وی درباره 40 هزار دلار ریوالدو که گفته می‌شود،  برادرزاده مظلومی گرفته، اذعان داشت: اصلاً این طور نیست. من هیچ وقت با برادرزاده‌ام کار نمی‌کنم، چون این حرف و حدیث‌ها ایجاد می‌شود. من اصلاً در جریان مسایل مالی نیستم و اصلاً به من ارتباط ندارد که چه کسی چقدر گرفته است. اگر هم من گفته‌ام این بازیکن را نمی‌خواهم، چون باید پول این بازیکن پرداخت شود تا او آزاد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم ناامید (مهربان توسی) IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    انشاا... استیضاح اقای فانی!