در حكمي از سوي حسين زارع صفت، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، محمد تقديسي به عنوان مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان قوچان منصوب و معرفي شد.

مدير جديد ميراث فرهنگي شهرستان قوچان معرفي شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، مراسم معارفه مدير ميراث فرهنگي شهرستان قوچان صبح امروز با حضورمدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، فرماندار قوچان و تعدادي از مديران اين شهرستان برگزارشد.

گفتني است، محمد تقديسي داراي مدرك تحصيلي ليسانس تاريخ مي باشد و بومي شهرستان قوچان است كه در حوزه پژوهش و مطالعات اجتماعي، فرهنگي و تاريخي فعاليت هاي زيادي دارد.

زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي در مراسم معارفه تقديسي از قوچان به عنوان يكي از شهرهاي مهم استان كه داراي ظرفيت هاي بسيار ارزشمندي در حوزه ماموريت هاي سه گانه اين اداره كل است نام برد و گفت: اميداورم مدير جديد ميراث فرهنگي اين شهرستان با تعامل با فرماندار و ديگر مسئولان اين شهرستان و با برنامه ريزي مناسب بتواند از اين ظرفيت ها به نحو مطلوب استفاده كند.

وي با بيان اينكه قوچان دروازه ورودي به استان خراسان رضوي از محور شمال كشور افزود: قوچان علاوه بر اينكه در حوزه گردشگري و نيز ظرفيت هاي حوزه ميراث فرهنگي داراي ظرفيت ها و استعدادهاي بالايي است در حوزه صنايع دستي و هنرهاي سنتي نيز داراي ظرفيت هاي بزرگي است كه بايد از اين ظرفيت ها استفاده كرد.

يادآور مي شود، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در سفر به شهرستان قوچان هم چنين از مراسم بازسازي واقعه غدير كه صبح امروز با حضور امام جمعه قوچان برگزار شد، بازديد كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.