رییس جمهوری در آیین استقبال از اجساد قربانیان ایرانی فاجعه منا گفت: باید روشن شود در این حادثه افرادی مقصر بوده اند یا نه و اگر ثابت شود عده ای از ماموران در این حادثه تقصیر داشته اند به هیچ عنوان از خون عزیزانمان نخواهیم گذشت.

روحانی: به هیچ عنوان از خون عزیزانمان نخواهیم گذشت/اگر لازم باشد از زبان اقتدار استفاده می کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی این مطلب را صبح شنبه در آیین استقبال از اجساد 104 نفر از قربانیان ایرانی فاجعه منا که با حضور سران سه قوه در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، بیان کرد.

رییس جمهوری افزود: با عرض تسلیت به خانواده قربانیان فاجعه منا و تشکر از مسوولان جمهوری اسلامی ایران که در مراسم صبح امروز برای احترام به اجساد مطهر عزیزان ما کهه در این فاجعه جان باختند حضور یافتند اولین قدم از اقداماتی که قرار بود دولت جمهروی اسلامی ایران انجام دهد به منصه ظهور رسید.
روحانی ادامه داد: تعدادی از اجساد پاک قربانیان به کشور بازگردانده شد و فردا نیز در مراسم رسمی در استان هایی که این قربانیان به آن تعلق دارد، تشییع خواهند شد.
وی اضافه کرد: دومین اقدام شناسایی سایر اجساد مطهر است که این کار به سرعت پیگیری خواهد شد و در مراحل بعد اقدامات دیگری که باید در قبال این حادثه انجام شود.
رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: زبان ما در این حادثه زبان عواطف، برادری و ادب بوده و در جای لازم از زبان دیپلماسی استفاده شده است و اگر لازم باشد جمهوری اسلامی ایران از زبان اقتدارش نیز استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.