قدس آنلاین:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: سازمان جهاد کشاورزی از مهمترین دستگاههای اجرایی از نگاه نیروی انسانی در سطح استان است.

سازمان جهاد کشاورزی از مهمترین دستگاههای اجرایی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود دلپسند در مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: این سازمان دارای 762 پست مصوبه سازمانی است و بنابراین از نظر نیروی انسانی تشکیلات بزرگ دستگاههای اجرایی در رده ی دوم قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر 70 درصد پست های این سازمان در استان با تصدی است و این در حالی است که در مجموعه دستگاههای اجرایی استان حدود 45 درصد پست های مصوب سازمانی خالی است.
وی ادامه داد: تامین مواد غذایی سالم و رسیدگی به امور و مشکلات کشاورزان از مهمترین وظایف این سازمان است و به گونه ای که سیاستگذاری ها در این بخش جنبه ی حاکمیتی دارد.
دلپسند بیان داشت: حفظ اراضی به عنوان بسته تولیدی و نگهداری از منابع طبیعی نیز از دیگر وظایف سازمان جهاد کشاورزی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری  مطرح کرد: ساماندهی نیروهای ناظرین گندم توسط دولت موجب ارتقاء ترکیب نیروی انسانی شده است.
محمود دلپسند افزود: نگاه و تاکید دولت توجه به معیشت شاغلین و بازنشستگان است و در این راستا با پی گیری ها و حمایت های صورت گرفته از سوی دولت برخی از مطالبات بازنشستگان این سازمان پرداخت شده است.
دلپسند تاکید کرد: امیدواریم با بهبود شرایط وضع درآمد دولت و اصلاح برخی از قوانین و مقررات گام های موثری در راستای تامین نیازهای معیشتی مردم برداشته شود.
در ادامه این مراسم همچنین مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: تجهیز و نوسازی سیستم های اداری از تاکیدات استاندار خراسان شمالی است و در راستا با وجود محدودیت های منابع مالی با حمایت و مساعدت های مسولین استان طرح توسعه ساختمان این سازمان شروع و به بهره برداری رسیده است.
عبدالله یوسفی افزود: با حمایت های صورت گرفته مسولین دولت در استان  از سازمان جهاد کشاورزی  8 دستگاه خودرو خریداری و در اختیار شهرستان ها قرار داده شده است.
یوسفی ادامه داد:  از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت با توجه به شرایط سخت منابع مالی ،محدودیت های جدی در هزینه های جاری اعلام شده است.
وی تصریح کرد:  باید مانع برخی از هزینه های غیر ضروری در بخش های مختلف باشیم و در این راستا برنامه ریزی های خوبی از سوی سازمان جهاد کشاورزی با برگزاری جلسات متعدد صورت گرفته است.
گفتنی است در این مراسم از 37 نفر از بازنشستگان این سازمان تجلیل و طرح توسعه ساختمان  سازمان جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسولین استانی و مدیران دستگاههای اجرایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.