قدس آنلاین-شهرکرد،علت دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی  ایستادگی ملت ایران و صراحت و تسلیم نشدن در مقابل سیاست‌های استکبار است .

آل سعود خائن الحرمین هستند نه خادم الحرمین

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، ساعتی پیش و با حضور خیل امت حزب الله و شهید پرور شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان،استاندار و تنی چند از مقامات محلی مراسم پرشکوه تشییع ۴ تن از حجاج بیت الله الحرام از میدان ۱۲ محرم به سمت چهاراه بازار آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در مراسم تشییع پیکر چهارتن از جان‌باختگان فاجعه منا با اشاره به فاجعه بزرگ و تلخ منا وعزادار شدن امت اسلامی، اظهارکرد: در اثر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل سعود که خود را خادم حرمین می‌نامند ولی درواقع خائن حرمین هستند، نه تنها ایران اسلامی بلکه امت اسلامی را داغدار و عزادار کردند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام گلپایگانی گفت: شما مردم تنها برای تشییع پیکرهای مطهر این مهاجرین الی الله و هم ناله و شریک‌شدن در غم خانواده آن‌ها در این مراسم حضور پیدا نکرده‌اید بلکه آمده‌اید تا عداوت، کینه، انزجار و نفرت خودتان را از طاغوت، ظالمان، مستکبران و در رأس آن‌ها آل‌سعود و هم پیمانانش آمریکا و اسرائیل به نمایش بگذارد .

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شما آمده اید تا بگویید، این ملت، ملتی نیست که با این قربانی دادن‌ها و فشارها تسلیم شود و بترسد و بلرزد هرگز؛ بلکه در شرایطی که باید از حجاج خود استقبال کنند و آن‌ها را در آغوش بگیرد و زیارت قبول به آنها بگوید اما اکنون پیکرهای آنان را به دوش می‌گیرد و به وظیفه خودشان عمل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: این ملت، ملتی است که هشت سال دفاع مقدس هزار شهید، جانبازان و آزادگان و ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرده است و آوراگی، فشار ، تحریم و انواع سختی‌ها را تحمل کرده ولی هیچ‌گاه تسلیم نشده است. امام جمعه شهرکرد با تاکیدبر اینکه مردم انتظاردارند دولتمردان انتقام این جان‌باختگان را از این ظالمان بگیرد تصریح کرد: مردم انتظار دارند، همان‌گونه که رهبرمعظم انقلاب با صراحت، اقتدار و هشدارگونه ورق را برگرداند و قضایا را تغییر داد و دشمن سرمست، متکبر و مغروری را که از همکاری سرباز می‌زد، وادار به همکاری کرد، دولتمردان نیز با الگوگیری از این چنین روحیه‌‌ای، در مقام انتقام‌گیری از آل سعود باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان تاکیدکرد: علت دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی ایستادگی ملت ایران و صراحت و تسلیم نشدن در مقابل سیاست‌های استکبار است و تا زمانی که محکم و استوار و قاطع در برابر دشمنان ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.