قدس آنلاین: پیکر قاری برجسته قرآن کشورمان که در فاجعه منا جان خود را از دست داد در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم حاجی حسنی کارگر در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی آرام گرفت

به گزارش قدس آنلاین، پیکر مرحوم محسن حاجی حسنی کارگر از جانباختگان فاجعه منا، صبح امروز توسط مردم مشهد تشییع و پس از طواف، قرائت خطبه و اقامه نماز میت در حرم مطهر رضوی در بهشت ثامن‌الائمه(ع) صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

محسن حاجی حسنی کارگر قاری برجسته و بین‌المللی قرآن کریم، که چندی پیش موفق به کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی شده بود از طرف دفتر مقام معظم رهبری به سرزمین وحی اعزام شد که متأسفانه در پی بی‌تدبیری و جنایت آل سعود در حادثه منا در روز عید سعید قربان و در رمی جمرات جان خود را از دست داد و داغی سنگین را بردل عموم مردم، جامعه قرآنی و خانواده‌اش گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومي IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    2 0
    خداي سبحان و تعالي بهشت برين جايگاهشان كند. دل همه از اين ماتم سوخت. براي من و براي همه ي مردم ايران سخت و باور نكردني بود. خدا به خانواده ي محترمشان و مخصوصاً مادر عزيزشان، صبر جميل عنايت كند. ازتون خواهش مي كنم اين تصوير رو حذف كنين. مطمئناً قلب يك ملت و خانواده ي بزرگوارشان با ديدن اين تصوير به درد مياد.
  • سادات IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 0
    لطفا تصویر این صفحه رو حذف کنید. خانوادشون چندین بار گفتن که راضی نیستن این تصویر منتشر بشه.
  • بهرامی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 0
    لطفا این تصویر رو حذف کنید،خانواده ایشون راضی نیستن
  • NSM IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 0
    سلام و وقت بخیر حادثه ی منا دل همه ی ملت رو به درد آورد. همه داغدار از دست دادن هموطنانمان هستیم و از پوشش خبری شما هم سپاسگزاریم. تقاضا می کنیم برای آنکه کمی از غم خانواده ی این عزیز کم کنیم بگزاریم همان قیافه ی همیشگی این عزیز در ذهن ها ثبت شود. استدعا دارم تصویر را بردارید.
  • helma IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    سلام.از شما خواهشمنديم تااين توصير رو پاك كنيد و بدنبال تسلاي دل خانواده اش باشيم . باتشكر