امام جمعه موقت تهران گفت: امنیت کعبه به دلیل حمایت غرب و استکبار از دولت آل‌سعود و توانمندی آنها نیست بلکه این امنیت ناشی از حضور و اجتماع مسلمانان در آن مکان مقدس است.

امنیت کعبه در گرو حضور مسلمانان است/آل سعود اختیاری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی، با عرض تسلیت به ملت ایران و به خصوص خانواده های داغدار جان‌باختگان فاجعه منا، به خبرنگار مهر گفت: آل سعود به خودی خود هیچ اراده و اختیاری ندارد و از ابتدای تشکیلش که دست ساز انگلیس بود و اکنون نیز که تمام و کمال در اختیار آمریکاست، دولتی خودفروخته بوده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امنیت کعبه ای که امروز شاهد آن هستیم به دلیل حمایت غرب و استکبار از دولت آل سعود نیست بلکه این امنیت ناشی از اجتماع عظیم مسلمانان جهان در بیت الله الحرام است که باعث شکل‌گیری وحدتی بزرگ در این کشور شده است.

وی تاکید کرد: آل سعود به دنبال مخدوش کردن چهره وحدت بیت الله الحرام و از بین بردن امنیت این مکان مقدس است که اجتماع عظیم مسلمانان در آن تشکیل نشود چرا که جیره خور اصلی آمریکا و اسرائیل است و این اقدامات مایه زوال و نابودی آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: ‌یکی از رسالت های اصلی آل سعود ایجاد فتنه و شکاف و اختلاف بین مسلمانان بوده که این هدف خود را با تشکیل آدم کش هایی به نام داعش به سرانجام رسانیده است.

وی ابراز کرد: عناد و دشمنی آل سعود با مقاومت مسلمانان به ویژه مسلمانان یمن است و با این اقدامات وحشیانه خود در واقع به دنبال گرفتن انتقام هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وظیفه جوامع اسلامی در برابر فاجعه منا، عنوان داشت: امروز کشورهای اسلامی حداقل کاری که از دستشان ساخته است و آن هم اظهار انزجار و نفرت و محکوم کردن است را باید از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه ملت های اسلامی باید نسبت به هشداری که مقام معظم رهبری در برخورد سخت و خشن با دولت سعودی، اعلام آمادگی کنند، تاکید کرد: آمریکا و غرب باید بدانند که ملت ایران، همان ملت ۸ سال دفاع مقدس است و با دشمنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.