حضرت علی(ع) می‌فرماید: «وَ ا... ا... فِی بَیْتِ رَبِّكُمْ لَا تُخَلُّوهُ مَا بَقِیتُمْ فَإِنَّهُ إِنْ تُرِكَ لَمْ تُنَاظَرُوا» (نهج‏ البلاغه، نامه ۴۷) مواظب مكه و خانه خدا باشید...

خدا انتقام خون مظلوم را می‌گیرد

 تا زنده هستید آن را خالی نگذارید و رها نكنید كه گرفتار می‌شوید و چه گرفتاری بالاتر از اینكه امروز مكه و كعبه در اختیار نوكران آمریكا است. قرآن درباره برخی مسلمانان می‌فرماید: «اینها به كفر نزدیكتر از ایمان هستند.» (آل عمران/۱۶۷)  و امروز رابطه‌ آل سعود با آمریكا و اسراییل به مراتب بیش از رابطه‌ آنها با مسلمانان است.

در طول تاریخ، یك وهابی یك سیلی به یك اسراییلی نزده است، اما همین وهابیان ما شیعیان را مشرك می‌دانند و بعضی‌هایشان اگر كشتن شیعه را واجب ندانند، دست‌کم جایز می‌دانند. اگر ما مشرك و كافر هستیم، آیا غیر از شیعه كافر دیگری وجود ندارد؟ شما اگر كافركش هستید، یك سیلی هم به یك اسراییلی بزنید. مگر اسراییلی‌ها مؤمن هستند؟ اگر امام به بعضی می‌گفت: اسلام آمریكایی، ما باید به آل‌سعود بگوییم: اسلام اسراییلی! یعنی اسلامی كه اسراییل از آن راضی است. اگر الان با نخست وزیر اسراییل مصاحبه كنند، می‌گوید من باید كلی پول خرج كنم تا مسلمانها را در لبنان و سوریه و عراق و یمن و بحرین بكشم و آل‌سعود به همین راحتی اینها را به خاك و خون می‌كشد.

قرآن می‌فرماید: «نماز جلوی فحشا و منكر را می‌گیرد.» (عنكبوت/۴۵) اکنون بزرگترین منكر این است كه اسراییل مردم مظلوم غزه را بمباران می‌كند. آیا كشتن مسلمانها منكر نیست؟ شیعه هم نیستند كه بحث شیعه و سنی باشد. مردم غزه عرب و سنی هستند. آیا كشتن عربهای سنی به نظر سعودی‌ها منكر نیست؟ اگر منكر است باید نماز جماعت میلیونی مسجدالحرام جلوی آن را بگیرد.

اگر دیدید در مسجدالحرام نماز می‌خوانند و بازهم مردم مسلمان كشته می‌شوند، معلوم می‌شود كه این نماز، نماز نیست. پیشنمازش كه حافظ قرآن است، آبش كه زمزم است، قبله‌اش كه كعبه است، جمعیتش كه میلیونی است، پس این نماز چه مشكلی دارد كه جلوی منكر را نمی‌گیرد؟ این بی‌خاصیتی ربطی به مكان و زمان ندارد، اشكال از حكومت است. اینكه می‌گویند اصل دین ولایت است همین است. اگر نماز با ولایت همراه باشد همه چیز درست می‌شود. ولایت كه نباشد هیچ چیز درست نیست. اینها ما را مشرك می‌خوانند، چون می‌گوییم: یامحمد، یا علی، یا حسین. ما كه محمد و على را به عنوان اولیای خدا صدا مى‏‌زنیم، مشرك هستیم، آن وقت آنها صفت مَلِك را كه صفت خداست، روى خودشان مى‏‌گذارند و نمى‏‌گویند كه این شرك است.  اینها گذشته‌شان تاریك است. در پرونده خود چیزی جز جنایت ثبت نكرده‌اند. سعود بن عبدالعزیز وارد عراق شد و كربلا را محاصره كردند. به حرم اباعبدا... الحسین(ع) تعرض كردند، جواهرات حرم را دزدیدند، چوب ضریح را شكستند و سوزاندند و كف زدند. گویا از كربلا عقب افتاده بودند. در كربلا نبودند كه اسب بر بدن امام حسین(ع) بتازانند. اسب را در صحن امام حسین(ع) بردند. در مجلس یزید نبودند كه چوب بر لب مبارك امام حسین(ع) بزنند. در حرمش آمدند و چوب ضریحش را شكستند. آنهایی كه در منا جان باختند، همه بخشیده شده هستند، چون حدیث داریم: هر كس شب عید قربان عرفه باشد، مورد آمرزش الهی است. اینها مهمان خدا بودند، در حال احرام، روز عید، در راه رمی جمرات بودند كه به خاطر بی‌كفایتی آل‌سعود جمعی كشته و جمعی زخمی و جمعی ناپدید شدند. بی‌شک خدا انتقام خواهد گرفت. هر كجا در طول تاریخ خون مظلوم ریخته شده، انتقام الهی را به دنبال داشته است. یكی از نامهای خدا در قرآن «ذوانتقام» است. امیدوارم این مظلومیت عزیزان سبب سرنگونی آل‌سعود و وهابیت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.