قدس آنلاین – سبزوار : رییس اداره بهزیستی شهرستان داورزن گفت: تمام روستاهای این شهرستان زیر پوشش طرح توانمند سازی معلولان قرار دارد.

اختصاص یک میلیارد ریال برای اجرای طرح توانمند سازی معلولان در داورزن

رضا شایان دوست در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود : طرح توانمندی سازی معلولان این شهرستان با توجه به نیاز سنجی های انجام شده با همکاری تسهیلگران محلی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاهای این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در 37 روستای داورزن اجرا می شود ادامه داد : امسال یک میلیارد ریال برای اجرای طرح مزبور در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بهزیستی داورزن تخصیص اعتبارات دولتی در این زمینه را جوابگوی نیاز ندانست و تصریح کرد  : برای اجرای کامل این طرح دست کم 30 میلیارد ریال مورد نیاز است که این امر یاری خیرین را می طلبد.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر در منطقه یاد آور شد : این پدیده در میزان مشارکت های مردم تاثیر گذاشته زیرا بیشتر مردم این منطقه از اقشار کم درآمد هستند.

شایان دوست، پرداخت تسهیلات، ساخت حمام، فراهم کردن امکانات رفاهی، بهداشتی و خدماتی را بخشی از طرح توانمند سازی معلولان ذکر کرد.

هم اکنون 600 مددجو زیرپوشش اداره بهزیستی داورزن هستند و زنان و فرزندان بی سرپرست و معلولان بخشی از مددجویان این شهرستان را تشکیل می دهند./  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.