قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خدمات دامپزشکی در حفظ سلامت آحاد جامعه چشمگیر و با اهمیت است.

خدمات دامپزشکی در حفظ سلامت آحاد جامعه چشمگیر است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با مدیران و کارکنان دامپزشکی استان، رئیس و اعضاء هیئت علمی دانشکده دامپزشکی ایلام و رئیس شورای نظام دامپزشکی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، با تبریک این هفته به کارکنان دامپزشکی استان با بیان اینکه  خدمات سازمان دامپزشکی کشور، ملی، شرعی و بهداشتی و برای آحاد جامعه است، گفت: نقش و جایگاه سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی بسیار مهم و حیاتی است و حضور ارزشمند آنان، سلامتی جامعه تضمین خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان دامپزشکی کشور وظیفه حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام و طیور را در کشور بر عهده دارد و خدمات این سازمان در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بسیار چشمگیر و با اهمیت است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از  هدایت ها و ارشادات نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و تبریک هفته دامپزشکی گزارشی از خدمات رسانی دامپزشکی به دامداران و دامپروران استان ارائه کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی گزارشی از فعالیتها و خدمات دامپزشکی در حوزه نظارت شرعی و بهداشتی بر دام های کشتاری در کشتارگاه ها و روز عید سعید قربان ارائه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.