قدس آنلاین: اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و چین نیز حمایت معنوی خود را از نمایشگاه Sanitex ۲۰۱۶ اعلام کرد.

اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و چین از نمایشگاه Sanitex ۲۰۱۶ اعلام حمایت کردند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، با توجه به برگزاری اولین دوره نمایشگاه سرویس­های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه در اصفهان و با توجه به اهمیت این رویداد نمایشگاهی، اتاق مشترک ایران و چین در حالی که بیش از 3 ماه تا زمان برگزاری نمایشگاه، باقی است حمایت خود را از این رویداد ملی اعلام کرد. 

بر اساس توافق­هایی که در پی این حمایت از سوی اتاق مشترک ایران و چین صورت گرفته است تلاش می شود شرکت­های چینی در زمینه خطوط تولید، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید محصولات ساختمانی در این نمایشگاه، حضور داشته باشند.

کارشناسان نمایشگاهی معتقدند ارایه خطوط تولید و ماشین آلات تولید محصولات و تجهیزات جانبی در این خصوص می تواند مسیر دستیابی تولیدکنندگان داخلی به تکنولوژی­های روز دنیا را کوتاه تر و دسترسی به ماشین آلات مورد نیاز صنایع داخلی را در Sanitex 2016 فراهم سازد.

در پی تحولات اخیر در حوزه­ سیاست خارجی کشورمان و علاقمندی حضور هیأت­های تجاری- بازرگانی از کشورهای مختلف برای تعامل و همکاری با صنایع کشور امید می رود نمایشگاه Sanitex 2016 گام محکمی در این مسیر بردارد.

پتانسیل­های صنعت ساختمان و مزیت های نسبی استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور در مرکز ایران و رتبه­های برتر استان در ساخت و ساز و همچنین وجود مگاپروژه­های زیرساختی در زمینه­ های مختلف به ویژه صنعت گردشگری، وجه تمایز استان میزبان نمایشگاهSanitex  با سایر استان های فعال در حوزه صنعت ساختمان است. این نمایشگاه از تاریخ 17 لغایت 20 دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه­های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.