قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان در شهرستان های سیروان و چرداول برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف در سیروان و چرداول

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ویژه  شرکت کنندگان خواهر و برادر بالای 18 سال برگزار شد، اظهارداشت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در رشته های حفظ 2/5 ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 جزء و حفظ کل و همچنین قرائت ترتیل و تحقیق، دعاخوانی و اذان( ویژه برادران) برگزار گردید و نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان بوده که در شهرستان سیروان و چرداول برگزار شد، افزود: این مسابقات در محل سالن اجتماعات ارشاد اسلامی شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول با برنامه ریزی انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزار گردید.

برگزاری مسابقات قرآن کریم شهرستان ایلام

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام گفت: مسابقات قرآن کریم اذان و دعاخوانی در مقطع بالای 18 سال در شهرستان ایلام برگزار شد.

سیدسجاد حسینی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته مسابقات در مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال و همزمان با هم برگزار می گردید ولی امسال در رده سنی زیر 18 و بالای 18 برگزار شد، اظهارداشت: در این دوره از مسابقات 46 برادر و 52 خواهر بالای 18 سال در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مسابقات قرآن مقطع زیر 18 سال که عموماً دانش آموز هستند، با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.