قدس آنلاین - ایلام: مراسم روز ملی دامپزشکی با حضور جمعی از مسئولان استانی، اعضاء هیئت علمی، دانشجویان، بخش خصوصی دامپزشکی، کارکنان و جمعی از بازنشستگان اداره کل دامپزشکی در سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار گردید.

مراسم روز ملی دامپزشکی در دانشگاه ایلام برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، معاون استاندار ایلام در این مراسم با بیان اینکه جا دارد از زحمات بی شائبه مجموعه دامپزشکی در پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی تقدیر و تشکر نمائیم، گفت: مدیریت و کارکنان دامپزشکی استان به خوبی در انجام وظایف قانونی عمل می نمایند.

حشمت اله عسکری با اشاره به اینکه مجموعه دامپزشکی از بهترین دستگاههای اجرایی استان است، اظهارداشت: این دستگاه اجرایی بخوبی در کنترل و مهار بیماری های دامی تمام تلاش و سعی خود را بکار می برد.

وی با بیان اینکه در هر جایی که کار و فعالیتی مختص به مجموعه دامپزشکی است آنها با دقت تمام بنحو مطلوب وظایف خود را انجام میدهند، افزود: متأسفانه در جاهایی که لازم است چندین دستگاه باهم فعالیت داشته باشند، شاهد مشکلاتی در سایر دستگاه ها با مجموعه دامپزشکی هستیم.

وهاب پیرانی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام در این مراسم با قدردانی از حضور مسئولین و شرکت کنندگان، گفت: جا دارد که از همکاری و همراهی دانشگاه ایلام، شورای نظام دامپزشکی و سایر دستگاههای اجرایی برای برگزاری مراسم باشکوه روز ملی دامپزشکی قدردانی نمایم.

گفتنی است در این مراسم دکتر محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، شاعر، ادیب توانمند و دامپزشک فرهیخته دکتر بهروز یاسمی به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان نیز از 9 نفر از کارکنان نمونه دامپزرشکی و تعدادی از دانشجویان ممتاز دانشکده دامپزشکی در مقاطع تحصیلی مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.