رییس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح کرامت رضوی از سال گذشته گفت: تا کنون ۱۸هزار بازنشسته در قالب این طرح به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

اعزام ۱۸ هزار بازنشسته به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسنا، علی اصغر بیات امروز جمعه در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی که به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان در پارک لاله در حال برگزاری است، گفت: اکنون بالغ بر یک میلیون بازنشسته این مراسم را در سراسر کشور برگزار می کنند.

وی افزود: برنامه های ترتیب داده شده برای بازنشستگان در دوره‌های قبل اینگونه نبود و قرار است المپیادهای ورزشی بازنشستگان بزودی کلید بخورد و در استانهای کردستان و لرستان برای برادران و خواهران برگزار شود.

رییس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیان اینکه همچنین طرح کرامت رضوی که از اسفند ماه گذشته آغاز شده طرح مثبت و اثرگذاری بوده است، اظهار کرد: 18هزار بازنشسته تا کنون به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

بیات ادامه داد: درمان برای ما از نان شب هم واجبتر است. در این بخش اقدامات مهمی انجام شده و تأمین اجتماعی در زمان انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی برای بازنشستگان 25 تا 30 درصد تخفیف گرفت. یک ماه دیگر قرارداد بیمه تکمیلی به پایان می رسد و انتظار داریم باز هم حمایت‌ها در قرارداد جدید ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم اختلاف دودرصدی رقم مصوب افزایش مستمری در شورای عالی کار برای بازنشستگان با سایر سطوح کارمندی از طریق بن و یا سایر تسهیلات جبران شود و همسان سازی حقوق در برنامه ششم توسعه گنجانده شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.