مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ۱۸ هزار نفر از کارگران ساختمانی در خراسان‌رضوی تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

۱۸ هزار نفر از کارگران ساختمانی خراسان رضوی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند‌

به گزارش قدس آنلاین، محمد قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در زمینه روند تحت پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی از خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: برای تحت پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی از خدمات بیمه‌ای باید کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت از اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و عضو انجمن صنفی کارگران قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 43 هزار نفر از کارگران ساختمانی در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود:  تا پایان امسال 18 هزار نفر دیگر از کارگران ساختمانی که دارای کارت مهارت و کارت عضویت انجمن صنفی کارگران ساختمانی هستند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه 597 هزار نفر در خراسان رضوی بیمه شده اجباری هستند، عنوان‌کرد: هم اکنون در خراسان رضوی 20 هزار نفر بیمه شده بافندگان و 78 هزار نفر از رانندگان بیمه تامین اجتماعی هستند.

قوامی تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد را 52 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 20 هزار نفر نیز به صورت اختیاری از خدمات بیمه تامین اجتماعی در خراسان رضوی بهره‌مند هستند.

وی در رابطه با بیمه شدگان گروه‌های توافقی بیان‌کرد:گروه‌های توافقی افرادی هستند که در اماکنی همچون مساجد، گروه‌های مهندسان فعالیت می‌کنند که در این رابطه 16 هزار نفر از این گروه‌ها بیمه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.