قدس آنلاین: مدیر کل اداره پست خراسان شمالی از افزایش۲۷ درصدی جابه جایی مرسولات در استان خبرداد.

افزایش ۲۷درصدی جاب جایی مرسولات در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محمد رضا کاملی در نشست خبری اظهار داشت: طی شش ماهه سال جاری سه میلیون 978 هزار و 732 مرسوله پستی در استان جابه جا شده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و 127 هزار و 362 مرسوله پستی در استان جابه جا شد.

کاملی گفت: ترافیک ارسال مرسولات در نیمه نخست امسال 4.3 است که طی شش ماهه دوم به 8 یا 9 درصد می رسد.

کاملی با بیان این که در حوزه دولت الکترونیک ضعیف عمل کرده ایم،خاطر نشان کرد: هنوز شهرداری ها نیز کارهای خود را به صورت سنتی انجام می دهند.

وی ادامه داد: زیر ساخت های دولت الکترونیک در کشور فراهم نشده و افراد باید برای دریافت پروانه و یا صدور پایان کار به شهرداری ها مراجعه کنند.

کاملی با اشاره به مشارکت اداره پست با سازمان ثبت اسناد ،گفت: با توجه به این که طی چند ماه اخیر میزان خرید و فروش کم بوده این در حالیست که پنج هزار و 159 سند تک برگی صادر شده و از طریق پست به افراد تحویل داده شده است.

وی با ذکر این که 150 دفتر ICT در استان به روستاییان خدمات ارائه می دهد،یادآورشد: جایگاه این دفاتر و ارائه خدمات دستگاه ها از طریق این دفاتر باید برای روستاییان فرهنگ سازی شود.

کاملی با بیان این که آدرس استاندارد و ملی در کشور وجود ندارد،خاطر نشان کرد: این مسئله سبب می شود تا اطلاعات ناقصی به منظور ارسال مرسولات به افراد وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون همه شهرستان های استان به جز بجنورد پلاک کوبی شده است و امیدواریم تا پایان امسال پلاک کوبی شهرستان بجنورد نیز انجام شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.