پیمان طالبیان : خبر حضور عادل فردوسی پور در برنامه پربیننده «خندوانه» انعکاس بالایی در رسانه های گروهی داشت تا حدی که بیشتر رسانه های نوشتاری ورزشی، صبح دیروز این موضوع را روی جلد صفحه نخست خود به شکل ویژه ای منعکس کردند.

 کنایه معنادار رامبد به دوستان رسانه ای فردوسی پور

پیش بینی می شد، مجری برنامه «خندوانه» از این موضوع استقبال کند، اما گویا رامبد جوان بشدت از این مسأله ناراحت است به شکلی که وی رسانه ای شدن خبر عادل فردوسی پور در این برنامه را با «لوس بازی» توصیف کرد! ناراحتی رامبد جوان نیز بازتاب ویژه ای در شبکه های اجتماعی داشت، با این حال رامبد جوان صبح دیروز با انتشار عکسی از خودش و یکی از میهمانان برنامه «خندوانه» در صفحه شخصی اش در اینستاگرام  هیچ واکنشی به حضور عادل فردوسی پور در برنامه خود نکرد تا به این ترتیب نارضایتی خود را به لو رفتن حضور فردوسی پور در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نشان دهد. البته گفتنی است، رامبد جوان خود برای نخستین بار موضوع حضور عادل فردوسی‌پور را در برنامه خندوانه اعلام کرده بود، اما وی در این باره در صفحات اجتماعی اش اعلام کرده بود: «برنامه خندوانه با حضور عادل عزيز بزودي ...» اما اشاره‌ای به زمان پخش این برنامه نکرده بود!

واکنش مخاطبان و هواداران برنامه «خندوانه» به حضور فردوسی پور کاملاً متفاوت بود، عده ای از بینندگان این برنامه با استقبال از حضور مجری برنامه 90 در استودیو برنامه «خندوانه»، این قسمت از این برنامه تلویزیونی را بی نظیر توصیف کردند، اما برخلاف این طیف از بینندگان برخی هم بشدت از رامبد جوان انتقاد کردند که چرا از «فردوسی پور» دعوت کرده در این برنامه حضور پیدا کند.

کری خوانی موافقان و مخالفان حضور تهیه کننده برنامه «90» در «خندوانه» به حدی رسید که رامبد جوان مجبور شد، برخی از کامنتهای مخاطبان خود را که دارای مطالب توهین‌آمیز بود، از جمع کری خوانی ببیندگان برنامه حذف کند تا جنجال رسانه ای بیش از این گسترش پیدا نکند.

در همین حال خبرنگاران ورزشی که اقدام به انتشار خبر حضور «فردوسی پور» در برنامه تلویزیونی «خندوانه» کرده بودند نیز به رامبد جوان واکنش تندی نشان دادند، حامیان عادل فردوسی پور با نقد رفتار عصبی رامبد جوان به وی توصیه کردند، در انتقاد از رسانه‌ها مراقب باشد؛ چون قطعاً این موضوع برای وی پیامدهای خوشایندی ندارد، البته در این میان برخی هم اعتراض رامبد جوان را بحق توصیف کردند تا جنجال بر سر حضور عادل فردوسی پور پیش از پخش برنامه آغاز شود و موافقان و مخالفان به شکل کاملاً جدی برابر هم صف آرایی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.