مدیرعامل (به نشر) انتشارات آستان قدس رضوی از چاپ و انتشار ۱۱۵ عنوان کتاب و محصول فرهنگی توسط «به نشر» با تیراژ حدود نیم میلیون نسخه طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

انتشار ۱۱۵ محصول ادبی و فرهنگی در نیمه نخست امسال از سوی به‌نشر‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی به نشر، جواد محمدزاده مقدم با اعلام گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این انتشارات در 6 ماه نخست سال، اظهار داشت: این انتشارات به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با به کار گیری توان و ظرفیت بالای تولید کتاب در حوزه‌های مختلف و همچنین بهره گیری از اساتید، نویسندگان، شعرا و هنرمندان برجسته استان و کشور نسبت به چاپ، انتشار و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در پی این اقدامات طی شش ماه نخست امسال 115 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در شمارگان 421 هزار نسخه توسط به نشر به چاپ و انتشار رسیده است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی افزود: از این تعداد 56 عنوان کتاب و محصول فرهنگی چاپ مجدد و 86 عنوان چاپ نخست با تمرکز بیشتر بر روی گروه های کودک و نوجوان و نشر کتب دینی و مذهبی از میان مجموع کتاب ها در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، دین و معارف اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی و پزشکی، هنر و نفایس، تربیت بدنی و همچنین سرگرمی‌ها است.

محمدزاده مقدم افزود: از مجموع کتب چاپ نخست و تجدید چاپ، سهم گروه کودک و نوجوان 38 اثر، گروه نشر زائر 33 اثر، گروه عمومی و دانشگاهی 15 اثر و 29 اثر نیز محصولات فرهنگی با تیراژ بالغ بر 114 هزار نسخه بوده است.

وی با اشاره به حجم بالای تولید و انتشار کتاب در به نشر تصریح کرد: کتاب های تجدید چاپ شده در این انتشارات چاپ دوم تا سی و چهارمین دوره چاپ را پشت سر گذاشته اند.

علاقه مندان به مشاهده و تهیه کتاب‌ها و محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.