عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دستگاه قضایی باید با متخلفان و کسانی که در مسئولیت خود سوءاستفاده مالی کردند برخورد و آنها را مواخذه کند.

قوه قضائیه باید اموال مسئولان را رسیدگی کند/ با این درآمدها کسی ماشین و خانه آنچنانی نمی‌تواند داشته باشد

به گزارش قدس انلاین به نقل از افکارخبر، حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی در مورد تصویب طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان و محرمانه دانستن آن اظهار داشت: دستگاه قضایی باید بداند که مسئولان چه دارند.

وی افزود: دستگاه قضایی بعد از اینکه مسئولان به مسئولیت رسیدند باید اموال و دارایی آنها را مورد بررسی قرار دهد تا سوء استفاده ای رخ نداده باشد.

 عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بلاخره مشخص است که هر مسئولی در قبل از مسئولیت اش چه اموالی دارد مثلا 2 آپارتمان دارد و بعد مشخص شود که تعداد آپارتمان هایش بیشتر شده باید قوه قضائیه از او بپرسد انها را از کجا اورده است.

 وی در ادامه بیان داشت: با این درآمد ها نمی شود کسی خانه و ماشین و عروسی آنچنانی بگیرد و اینکه ادم های امین باید باشد و پارتی بازی نشود این بهترین کار است.

 شجونی تصریح کرد: دستگاه عالی قضایی باید اموال مسئولان را بداند و به ان رسیدگی کند. دستگاه قضایی باید با متخلافان و کسانی که در مسئولیت خود سوء استفاده مالی کردند برخورد کرده و آنها را مواخذه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    در ممملکت ما نظارت قانونی برای یک موضوع عملا به معنای الصاق برچسب تایید است بطوریکه دیگر کسی نتواند راجع به آن حرف بزند.