معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی خبر داد و گفت: خراسان رضوی رتبه نخست در زمینه توزیع شیر در مدارس را در کشور دارد.

اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی/ رتبه نخست استان در توزیع شیر مدارس
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علیرضا کاظمی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی در دبستان شهید عبدی اظهار کرد: برای سال تحصیلی جاری توزیع 50 نوبت شیر در مدارس استان قطعی شده و در صورت تأمین اعتبار به 70 نوبت افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی از ظرفیت تمام کارخانه‌های تولید شیر استفاده شده، افزود: امسال شیر توزیع شده در بین دانش آموزان به دو شکل پاستوریزه و استریلیزه انجام می‌شود.

کاظمی بیان کرد: خراسان رضوی در توزیع شیر در مدارس مانند سال‌های گذشته پیشتاز بوده و 400 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص‌ یافته و در حال حاضر استان خراسان رضوی رتبه نخست را در میان سایر استان‌ها کشور در زمینه توزیع شیر در مدارس دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از آغاز هفته بعد دانش آموزان هر مدرسه دو نوبت در هفته شیر رایگان دریافت می‌کنند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.