سینا حسینی : همزمان با پایان پخش سری دوم برنامه «خندوانه» حالا عوامل تولیدکننده این برنامه از ناکامی خود در دعوت از چهره های خبرساز فوتبالی در جریان تولید این برنامه سخن می‌گویند، ...

قلعه نویی از «جناب خان» ترسید کریمی قهر کرد

 تا مشخص شود با وجود تمایل بسیاری از چهره های فوتبالی، برخی هم برای رفتن به این برنامه پرمخاطب پیشنهاد رامبد جوان را قبول نکردند.

به گفته یکی از عوامل تأثیرگذار این برنامه ، افرادی مانند کارلوس کی روش، محمد مایلی کهن، امیر قلعه نویی و فیروز کریمی پیشنهاد حضور در این برنامه متفاوت را قبول نکردند.

اما در این میان کارلوس کی روش به دلیل حضور نداشتن در ایران این پیشنهاد را نپذیرفت.

سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، مهدی طارمی، وحید طالب لو، هوشنگ نصیرزاده و عادل فردوسی پور از جمله افرادی بودند که برابر دوربین این برنامه قرار گرفتند و به پرسشهای متفاوت «جوان» و شخصیت عروسکی این برنامه «جناب خان» پاسخ دادند.

اما جالب است بدانید دست اندرکاران این برنامه تلاش فراوانی برای دعوت فیروز کریمی به برنامه «خندوانه» به خرج دادند. از آنجا که فیروز کریمی در بین فوتبالی ها به طنزپردازی شهره است، مسؤولان این برنامه بویژه محمدرضا شهیدی فر و رامبد جوان  علاقه‌مند بودند وی را برای حضور در این برنامه متقاعد کنند، اما فیروز کریمی این پیشنهاد را قبول نکرد تا این علامت سؤال به وجود بیاید چرا کریمی از حضور در این برنامه صرف نظر کرد.

فیروز کریمی حالا پس از پایان این برنامه اعتراف کرده است مسؤولان برنامه «خندوانه» بیش از 10 بار با او تماس گرفتند تا شاید او را راضی کنند در این برنامه حضور پیدا کند اما وی اعتقاد دارد دلیلی برای حضورش در این برنامه نمی دید، به همین دلیل این پیشنهاد را قبول نکرده است.

اما یکی از دوستان رسانه‌ای فیروز کریمی اختلاف او با مدیران رسانه ملی را عامل حضور نیافتن وی در برنامه خندوانه عنوان کرده است گفته می‌شود فیروز کریمی پس از ماجراهای معروف به (ف – ک) از مسؤولان تلویزیون خواسته بود در برنامه ای اختصاصی در این باره اقدام به افشاگری کند، اما مخالفت مسؤولان رسانه ملی با درخواست کریمی موجب شد او تصمیم بگیرد در هیچ یک از برنامه های رسانه ملی حضور پیدا نکند.

اما درباره حضور نیافتن امیر قلعه نویی در برنامه «خندوانه» نیز این پرسش مطرح شده است که چرا او حاضر نشد در این برنامه شرکت کند. شایعه شده است قلعه نویی بابت کنایه های معنادار شخصیت عروسکی این برنامه درباره خودش بویژه در برنامه وحید طالب لو و سید مهدی رحمتی قید حضور در این برنامه را زده است و حاضر نشده در این برنامه پرمخاطب شرکت کند. جناب خان پس از این اتفاقها در برنامه‌ای که با حضور فردوسی پور پخش شد حسابی از خجالت مایلی کهن و قلعه نویی درآمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    1 0
    اشتباه میکنید فردوسی پور جزو آخرین مهمانان برنامه بود و عملا امکان اینکه بعد از فردوسی پور از قلعه نویی و... دعوت کنن وجود نداشت ضمنا متاسفانه شما کامنت هایی که نقدتون کرده باشه رو منتشر نمیکنید!