قدس آنلاین- تبریز:شهردار تبریز در دیدار با مشاور شهردار وین اتریش، به تعامل صمیمانه دو کشور اشاره کرد و گفت: این روابط خوب، می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های موثر در خصوص مباحث مدیریت شهری شود.

تعامل نزدیک «ایران و اتریش» زمینه‌ساز همکاری مدیریت‌شهری «تبریز و وین»

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در دیدار با علی رحیمی‌مقدم اظهار داشت: پیشرفت‌های چشمگیر شهرداری وین در خصوص ناوگان حمل و‌نقل ترکیبی، خدمات شهری و فناوری‌های زیست‌محیطی، از جمله موضوعات مستعد جهت پیگیری همکاری‌های تبریز و وین است.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه اتریش به کشورمان گفت: خوشبختانه در سایه تحولات بین‌المللی ماه‌های اخیر، تعامل صمیمانه‌ای بین دو کشور ایجاد شده که می‌تواند به تبادل تجربیات و دستاوردهای مدیریت‌های شهری دو کشور منجر شود.

نجفی اظهار داشت: همکاری‌های دو شهر از مسیر قرارداد خواهرخواندگی و یا تعیین‌ شورای دوستی، می‌تواند توسعه یابد.

رحیمی‌مقدم مشاور شهردار وین نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم «میخائیل هایپل» شهردار وین به دکتر نجفی و شهروندان تبریزی، از شهردار تبریز رسماً برای سفر به وین و دیدار با شهردار وین دعوت کرد.

رحیمی‌مقدم با اشاره به این‌که زیبایی، آراستگی و اقدامات عمرانی در جای جای شهر تبریز بارز است، متذکر شد: هیچ مانعی در مسیر همکاری‌های دو شهر وین و تبریز متصور نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.